Tarp nuo kitų metų pradžios įsigaliosiančių naujų sąlygų numatyta, kad tokiu verslu užsiimančios įmonės turės apsidrausti civilinę atsakomybę vieno milijono litų suma, taip pat nurodoma įsigyti tokius automobilvežius, kurie galėtų į saugojimo aikštelę nuvilkti ne tik lengvąjį automobilį, bet ir autobusą ar krovininį vilkiką. Be to, verslininkai juokauja, kad turės atlikti ir ugniagesių darbą, t.y. po eismo įvykio sutvarkyti nelaimės vietą.

„Jei ši tvarka nepasikeis, mes turėsime pasitraukti iš šio verslo. Jame išsilaikyti nebus jokių galimybių. Įgyvendinti šias policijos iškeltas sąlygas reikėtų didelių investicijų“, – dienraščiui tvirtino Kauno įmonės „Indra“ vadovė Laima Zajankauskienė.

Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos administracinės veiklos skyriaus atstovas Dainius Šalomskas tikino, kad naujos sąlygos su verslininkais dar bus derinamos.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad jeigu smulkesnės įmonės nepajėgs prisitaikyti prie naujų policijos sąlygų, jų vietą rinkoje užims didžiosios įvairias transporto paslaugas teikiančios įmonės, kurios girtų vairuotojų ar po avarijų sugadintus automobilius gabentų į didžiųjų miestų arba apskričių centrų saugojimo aikšteles, todėl automobilio savininkui tai kainuotų gerokai brangiau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją