Be to, „Renault“ jau nuo pirmųjų atnaujinto automobilio pasirodymo dienų tradiciškai mes pirštinę amžiniems konkurentams sportiškų kompaktinės klasės modelių rinkoje: „Ford Focus“, „Opel Astra“ bei „Volkswagen Golf“.

Benzininė „Megane GT“ versija turės 202 AG galios variklį, o vėliau pasirodys ir 163 AG dyzelis. Abu motorai bus montuojami su dviejų sankabų šešių arba septynių laipsnių automatine pavarų dėže. Pavaras bus galima keisti ir mechaniškai, naudojant prie vairo esančias menteles.

Šiame „Renault“ jau standartinėje įrangoje atsiras keturių vairuojamų ratų sistema, taip pat reguliuojamų amortizatorių, spyruoklių ir stabilumo kontrolės sistema, leisianti geriau pritaikyti automobilį dinamiškam vairavimui ir manevravimui.

Iš viso vairuotojas galės rinktis iš penkių skirtingų vairavimo režimų: nuo švelniausio „Eco“ iki aršiausio „Sport“. Kiekviename režime keisis akceleratoriaus informatyvumas ir variklio elgesys bei pavarų perjungimo greitis.

„Panaudojome visas mūsų žinias, kad užtikrintumėm, jog GT suteiktų džiaugsmą vairuojant ir išliktų komfortabilus automobilis“, – sakė „Renault Sport“ padalinio vadovas Patrice'as Ratti.

Jeigu išorėje „Megane GT“ gavo tik kitokias radiatoriaus groteles, dvigubą išmetimo sistemą ir galinį difuzorių, tai salone apstu sportiniams „Renault“ modeliams būdingų detalių. Čia ir kitokios sėdynės, aliuminiu dengti pedalai, specialios įrangos medžiagos, apsiuvimai ir kita.

Naujojo „Megane GT“ kainos kol kas nėra skelbiamos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)