Jų teigimu, automobilis bus konstruojamas pagal kupė „RX-8“, siekiant vienodu santykiu paskirstyti automobilio svorį priekinei ir galinei ašims.

Anksčiau buvo pranešama, kad sportiniame kupė „MX-5“ variklis bus priekyje, automobilis bus varomas galiniais ratais, kėbulas bus standesnis, o automobilio masė – 10 proc. mažesnė (mašina svers kiek daugiau nei toną). Automobilyje bus įdiegta ekonomiškumą gerinanti „Skyactiv“ technologija, taip pat bus montuojamas 1,5 l, 150 AG variklis su tiesiogine kuro įpurškimo sistema.

„Mazda MX-5“ turi būti lengvas sportinis automobilis. Per pastaruosius dešimtmečius mašinos gabaritai padidėjo, ji tapo sunkesnė. Atėjo metas grįžti prie ištakų“, – sakė antros ir trečios kartos modelių kūrime dalyvavęs japonų inžinierius Takao Kijima.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją