Jų teigimu, automobilis bus konstruojamas pagal kupė „RX-8“, siekiant vienodu santykiu paskirstyti automobilio svorį priekinei ir galinei ašims.
Anksčiau buvo pranešama, kad sportiniame kupė „MX-5“ variklis bus priekyje, automobilis bus varomas galiniais ratais, kėbulas bus standesnis, o automobilio masė – 10 proc. mažesnė (mašina svers kiek daugiau nei toną). Automobilyje bus įdiegta ekonomiškumą gerinanti „Skyactiv“ technologija, taip pat bus montuojamas 1,5 l, 150 AG variklis su tiesiogine kuro įpurškimo sistema.
„Mazda MX-5“ turi būti lengvas sportinis automobilis. Per pastaruosius dešimtmečius mašinos gabaritai padidėjo, ji tapo sunkesnė. Atėjo metas grįžti prie ištakų“, – sakė antros ir trečios kartos modelių kūrime dalyvavęs japonų inžinierius Takao Kijima.