Nauji reikalavimai privers mus persėsti į kitokius automobilius

 (100)
Kaip teigia tyrimų bendrovės „LMC Automotive“ analitikai, hibridinių automobilių pardavimai Europoje per artimiausius metus patrigubės. Manoma, kad jau 2020-ais metais hibridinių automobilių pardavimas per metus priartės prie milijono, nes gamintojai nebespėja vytis griežtėjančių ekologijos normų, todėl dauguma modelių netrukus turės ir savo hibridines versijas.
"Toyota Prius"
"Toyota Prius"
© Gamintojo nuotr.

Pernai Europoje buvo parduoti beveik 300 tūkstančių hibridinių automobilių, ir tai yra penktadaliu daugiau, negu prieš metus.

Vis didesnį vaidmenį šiame segmente vaidina vadinamieji plug-in arba įkraunami hibridai, kurių akumuliatorius galima pakrauti iš elektros lizdo. Tokių automobilių paklausa didėjo net 163 procentais ir sudarė kiek mažiau, nei 100 tūkst. automobilių.

Kaip jau įprasta, tradicinių hibridų rinkoje smarkiai pirmauja „Toyota“, bet ją sparčiai vejasi konkurentai.

Praėjusiais metais pirmos septynios vietos populiariausių hibridinių modelių dešimtuke priklausė „Toyota“ koncernui. Artimiausias konkurentas – C klasės „Mercedes“ hibridas - tik aštuntas, jų pirkėjai įsigijo vos puspenkto tūkstančio, kai populiariausias – „Toyota Prius“ - rado raktą daugiau kaip į 70000 Europos pirkėjų širdis.

Tuo tarpu plug-in hibridinių automobilių rinkoje situacija priešinga – čia „Toyota“ automobilių nėra, o pirmauja „Mitsubishi Outlander“, antroje vietoje „VW Golf GTE“, trečias – „Audi A3 E-tron“.

„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.

Žinių radijas
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

„Hyundai“ pelnas krinta dešimtą ketvirtį iš eilės

Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pranešė apie dešimtą ketvirtį iš eilės sumažėjusį pelną. Tokius rodiklius lemia arši konkurencija ir susilpnėjusi sedanų paklausa Jungtinėse Valstijose bei vidaus rinkoje, informuoja „Reuters“.

„Mitsubishi“ nugalėjo vokiečių apklausoje

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

„Volvo“ pirmas pusmetis – rekordiškai pelningas (22)

„Volvo“ pranešė, kad per pirmą pusmetį veiklos pelnas trigubai padidėjo, o dėl naujų, populiarių modelių pardavimų kompanija visiškai užtikrinta, kad šie metai apskritai bus rekordiškai pelningi.

Ar „Brexit“ atvilios automobilių gamintojus į Lietuvą? (26)

Per 2015 metus Didžiojoje Britanijoje buvo pagaminta apie 1,5 mln. automobilių. Didesnioji jų dalis (57,7 proc.) buvo eksportuota į Europos Sąjungos (ES) šalis, tad pastebima, kad britų sprendimas išstoti iš bendrijos gali jiems atnešti nemažai finansinių nuostolių ir neigiamai paveikti vietos ekonomiką.

Atskleidė globalų „Tesla“ planą: bus staigmenų (55)

Praėjus dešimčiai metų nuo tada, kai Elonas Muskas pirmą kartą prabilo apie savo ambicingus planus ir šviesią „Tesla“ ateitį, naktį į ketvirtadienį mūsų šalies laiku jis oficialiai pristatė antrąjį etapą, skelbia „Autocar“.
Facebook draugai