Pernai Europoje buvo parduoti beveik 300 tūkstančių hibridinių automobilių, ir tai yra penktadaliu daugiau, negu prieš metus.

Vis didesnį vaidmenį šiame segmente vaidina vadinamieji plug-in arba įkraunami hibridai, kurių akumuliatorius galima pakrauti iš elektros lizdo. Tokių automobilių paklausa didėjo net 163 procentais ir sudarė kiek mažiau, nei 100 tūkst. automobilių.

Kaip jau įprasta, tradicinių hibridų rinkoje smarkiai pirmauja „Toyota“, bet ją sparčiai vejasi konkurentai.

Praėjusiais metais pirmos septynios vietos populiariausių hibridinių modelių dešimtuke priklausė „Toyota“ koncernui. Artimiausias konkurentas – C klasės „Mercedes“ hibridas - tik aštuntas, jų pirkėjai įsigijo vos puspenkto tūkstančio, kai populiariausias – „Toyota Prius“ - rado raktą daugiau kaip į 70000 Europos pirkėjų širdis.

Tuo tarpu plug-in hibridinių automobilių rinkoje situacija priešinga – čia „Toyota“ automobilių nėra, o pirmauja „Mitsubishi Outlander“, antroje vietoje „VW Golf GTE“, trečias – „Audi A3 E-tron“.

„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.