Įmonės nuperka apie 60 proc. visų šios kategorijos automobilių, o Vokietijoje įmonės nuperka net iki 74 proc. universalų.

Naujasis „Leon ST“ Vokietijos, Ispanijos, Austrijos, Šveicarijos, Olandijos ir Portugalijos atstovybes pasieks lapkritį, o kitas šalis, tarp jų ir Lietuvą, – šiek tiek vėliau. Pristačiusi penkerių ir trejų durų modelius „Leon“ šeima ketina augti ir toliau.

Naujos kartos „Leon“ vaidina pagrindinį vaidmenį, kuriant „Seat“ sėkmės formulę ir, drauge su „Ibiza“ modeliu, tampa antruoju svarbiausiu kertiniu prekinio ženklo akmeniu. Šiais metais kompanija visame pasaulyje pardavė daugiau nei 60 tūkst. „Leon“ modelių. Tai yra net 40 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu periodu praėjusiais metais.

„Leon ST“ – praktiškas ir elegantiškas universalas

Kaip ir penkerių bei trejų durų modeliai, taip ir „Leon“ versija universalo kėbulu bus gaminama Martorelio (Barselona) gamykloje, naudojant „Volkswagen Group MQB“ platformą. Trečiasis „Leon“ šeimos narys pasižymi dinamišku ir jaunatvišku dizainu, sportišku charakteriu ir išskirtiniu universalumu. „Leon ST“ ilgis siekia 4,53 m, o bagažinės talpa – 587 litrus. Atlenkus galines sėdynes bagažinės talpą galima padidinti iki 1,470 litrų.

„Leon ST“ galės pasiūlyti moderniąsias technologijas, tokias kaip pastovaus greičio palaikymo sistema su ACC radaru, adaptyvioji važiuoklės valdymo sistema DCC, kuri pagerina pakabos savybes ir kintamos jėgos vairo sistema, kuri, atsižvelgiant į greitį, leidžia dar geriau valdyti automobilį.

„Ecomotive“ ir TGI – ekologiškiausios „Leon“ versijos

Frankfurto automobilių parodoje „Seat“ pristatė dvi „Leon“ versijas, pasižyminčias efektyvumu, mažomis emisijomis bei degalų sąnaudomis ir ekologiškumu. „Leon“ versija, turinti 1.6 litrų TDI CR „Ecomotive“ variklį, vidutiniškai naudoja vos 3,2 l degalų 100 km., o CO2 emisijų lygis tesiekia 85 g/km.

Dėl 1.6 TDI variklio, pasižyminčio 110 AG galia ir 250 Nm sukimo momentu, ekologiškoji „Leon“ versija sugeba pasiekti didžiausią 197 km/val. greitį. Su pilnu baku degalų ji gali įveikti 1500 km. „Leon Ecomotive“ gerbėjai galės rinktis iš trijų kėbulo tipų su „Reference“ arba „Style“ apdaila.

Naujasis „Leon“ su 1.4 l TGI varikliu - tai automobilis su jau gamykloje įdiegta suslėgtų gamtinių dujų (CNG) įranga. 1.4 l TSI variklis gali išvystyti 110 AG ir pasiekti didžiausią 200 Nm sukimo momentą, esant 1500 aps./min., važiuojant CNG dujų arba benzino režimu. Mažesnės degalų sąnaudos reiškia mažesnes išlaidas, todėl šiuos modelius galime pavadinti vienais ekonomiškiausių rinkoje.

Naudodamas CNG dujas, automobilis gali nuvažiuoti 400 km, vidutiniškai suvartodamas vos 3,5 l dujų 100 km, o CO2 emisijų lygis siekia tik 94 g/km. Perjungus benzininį režimą galima nuvažiuoti dar 900 km. Taigi, degalais užpildytas automobilis iš viso gali įveikti 1300 km atstumą.
„Leon TGI“ versiją bus galima įsigyti sausio mėnesį. Pirmiausia ji pasieks Italiją. Penkerių durų ir ST versijos („Reference“ ir „Style“ komplektacijų) rinkoje pasirodys šiek tiek vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)