„Inchcape Motors“ salone Vilniuje ketvirtadienio vakarą pristatymas vyko mįslingomis aplinkybėmis, su filmuotais intarpais ir Sherlocko Holmso bei daktaro Watsono personažais. Susirinkusiems teko pamankštinti smegenis, kol pagrindinis įtariamasis buvo identifikuotas ir atskleistas. Jis – galingiausias ir prabangiausias iš visų „Land Rover“ šeimos narių. Lengvesnis, greitesnis, inovatyvesnis ir toks pat efektyvus tiek kelyje, tiek bekelėje. Jis – ketvirtosios kartos „Range Rover“ ir jo kaltė buvo įrodyta. Jis – prastų visureigių žudikas.

„Range Rover“ IV buvo kuriamas nuo nulio, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio, kuris pakeitė automobilizmo pasaulį, novatorišką dvasią ir kultiniu tapusio dizaino elementus.

„Iš išorės visureigis atrodo tarsi tvirtovė, viduje – nelyginant jachta, tačiau, nepaisant tokių klasikinių asociacijų, tai yra ultramodernių technologijų kupinas išmanus prietaisas. Jis puikiai atspindi tai, kuo pastaraisiais metais išsiskiria Didžioji Britanija – kūrybiškumo, tradicijų ir naujausių technologijų sinteze. Šiuo požiūriu „Range Rover“ primena Londono olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

„Range Rover“ yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas. Jis yra 39 proc. lengvesnis nei pirmtako plieno karkasas, todėl naujasis visureigis net iki 420 kg lengvesnis.

Unikalios aliuminio technologijos pasirinkimas leido patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.

Tvirtą ir standų kėbulą papildo naujai sukurta aliuminio priekinės ir galinės ašies architektūra bei iš esmės atnaujinta pneumatinė pakaba. Toks sprendimas leido pagerinti solidaus automobilio manevringumą neaukojant komforto.

Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response 2“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.

Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turi 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto paketas „Executive Class“.

Potencialiems pirkėjams Lietuvoje pasiūlyta visa „Range Rover“ variklių gama – dyzeliniai 3.0 l darbinio tūrio šešių cilindrų TDV6 ir 4.4 l „aštuoniukė“ SDV8 bei 5.0 l darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi. Mažesnysis dyzelinis variklis generuoja 260 AG, didesnysis – 340 AG, o benzininis variklis – net 510 AG. Beje, pastarojo variklio varomas masyvus visureigis iki 100 km/h įsibėgėja per 5,4 sek.

Galima bus užsakyti dviejų tipų įrangos paketus – „Vogue“ ir prabangesnį „Autobiography“.

Pigiausia – „Range Rover 3.0 TDV6 HSE“ kainuos nuo 323 tūkst. Lt. Gamos viršūnėje esančio „Range Rover V8 5.0 Supercharged Autobiography“ kaina prasideda nuo 455 tūkst. Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (147)