„Lexus LF-A“ yra varomas 4,8 l, V10 varikliu, kuris išvysto 552 AG (esant 9 000 aps./min.) ir 480 Nm sukimo momentą (esant 6 800 aps./min.). Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. šauna per 3,7 sek. ir gali pasiekti 325 km/val. maksimalų greitį.

Gamintojų teigimu, variklis buvo kuriamas bendradarbiaujant su „Yamahos“, „Toyotos“ ir kitais japonų inžinieriais. Automobilis bus komplektuojamas su 6 laipsnių sekvencine pavarų dėže.

1480 kg sveriančio LF-A kėbulas pagamintas iš lengvasvorių medžiagų. Aerodiniaminio pasipriešinimo koeficientas yra 0.31.

„Lexus LF-A“ superautomobilio pradžia siekia dar 2000 m., kai buvo paruoštas R&D projektas. 2005 m. Detroito automobilių parodoje buvo pristatytas pirmasis LF-A prototipas, o pernai ir šiemet šis modelis buvo išbandomas Niurburgringo trasoje Vokietijoje.

„Lexus LF-A“ yra tikras superautomobilis. Jį sukūrėme turėdami vieną tikslą – perteikti neprilygstamą vairavimo patirtį. Per pastarąjį dešimtmetį darėme viską, kad šią užduotį įgyvendintume ir tikiu, kad išspaudėme geriausią kokį galėjome rezultatą“, – teigė vyriausiasis „Lexus“ inžinierius Haruhiko Tanahashi.

Gamintojų teigimu, „Lexus LF-A“ konkuruos su tokiais modeliais kaip „Ferrari F430 Scuderia“, „Pagani Zonda“ ir „Lamborghini“ automobiliais „Gallardo LP550-2“ bei „Murcielago SV“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją