Vadovaujant „Kia“ dizaino prezidentui Peteriui Schreyeriui sukurtas „Optima“ modelis išsaugojo modernumą, šiam prekiniam ženklui būdingus dizaino bruožus ir atletišką prigimtį. Tačiau ilgesnė, platesnė ir standesnė važiuoklė dabar gali pasiūlyti dar geresnį automobilio valdymą ir dar erdvesnį saloną.

Modelis mūsų šalies rinkoje pasirodys ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Kaip ir jo pirmtakas, naujasis „Optima“ bus gaminamas „Kia“ Hwasung gamykloje Korėjoje. Europos regionui pritaikytos kainos bus paskelbtos šiek tiek vėliau, artėjant prekybos pradžiai.

Kadangi ankstesnės kartos „Optima“ buvo itin mėgstamas ir sėkmingas modelis, „Kia“ dizaineriai stengėsi išlaikyti pusiausvyrą: išsaugoti pagrindinius pirmtako bruožus ir tuo pačiu sukurti kažką naujo ir modernaus.

Pirmiausia – jis ilgesnis, aukštesnis ir platesnis už savo pirmtaką. Ratų bazė buvo padidinta iki 2805 mm (10 mm ilgesnė), o bendras transporto priemonės plotis siekia 1860 mm (padidėjo 25 mm). Dėl šių pokyčių automobilis tapo pastebimai erdvesnis ir patogesnis viduje. Keleiviai gali džiaugtis turėdami daugiau vietos tiek galvai, tiek ir pečiams. Be to, didesnis modelis reiškia ir didesnę erdvę bagažui.

Žvelgiant į agresyvų automobilio priekį dėmesį prikausto plačios agresyvios ratų arkos ir giliai bamperiuose įmontuoti strėlės formos žibintai. „Kia“ prekinio ženklo simboliu tapusių „tigro nosies“ grotelių dizaino sprendimas labai primena naująjį „Sorento“ visureigį.

Priekinių ir galinių statramsčių forma suteikia „Optima“ modeliui sportiškumo. Kaip ir pirmtakas, naujasis „Optima“ turi iškilų bagažinės dangtį ir galinius LED žibintus, kurie neleidžia suabejoti automobilio modernumu.

Nors, priklausomai nuo rinkos, automobilio specifikacijos skirsis, pirkėjai galės rinktis 16-18 colių lietus ratlankius.

Visi be išimties „Optima“ modeliai turės galinio vaizdo kamerą, o 360 laipsnių kampu „matantis“ „Around View Monitor“ bus komplektuojamas, atsižvelgiant į rinkas, kuriose jie bus parduodami. Pasirenkamųjų technologijų sąrašui priklauso „Advanced Smart Cruise Control“ (SCC), „Blind Spot Detection“ (BSD), „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) sistemos bei „Autonomous Emergency Braking” (AEB) stabdžių sistema, kuri stabdo transporto priemonę, jeigu užfiksuoja galimą atsitrenkimo į priešais sustojusį automobilį ar kitą objektą grėsmę. AEB sistema taip pat atpažįsta pėsčiuosius ir užtikrina dar didesnį naujojo sedano saugumo lygį. Drauge su kitais, tokias pat sistemas turinčiais „Kia“ modeliais, „Optima“ rūpinasi, kad vairavimas būtų kuo lengvesnis ir saugesnis.

Kia Optima“ pirkėjai gali tikėtis, kad jų automobilis turės moderniausias „TomTom“ technologijas, kurios padidins saugumo, komforto ir malonumo keliauti lygį. Dėl pažangios „TomTom“ navigacijos vairuotojai taupys laiką ir vairuos sklandžiau, nes jiems bus pasiūlytas greičiausias ir optimaliausias maršrutas iki norimo taško ir pateikta reikalinga informacija apie eismo intensyvumą. Vairuotojai taip pat bus įspėti apie stacionarias ir mobilias greičio fiksavimo kameras, sužinos, kaip nuvažiuoti iki artimiausio prekybos centro ar reikiamos paslaugų įmonės bei susipažins su orų prognozėmis. „TomTom“ paslaugos septynerius metus nuo įsigijimo dienos „Optima“ vairuotojams bus teikiamos nemokamai.

Pirmą kartą savo istorijoje „Kia“ galės pasidžiaugti turėdama automatiškai veikiančius HID žibintus su „Dynamic Bending Lamps“ (DBL) ir „High Beam Assist“ (HBA) funkcija, kuri užfiksuoja priešais atvažiuojančias transporto priemones ir automatiškai išjungia tolimųjų šviesų žibintus, kol automobiliai prasilenkia.

Amerikiečiams „Kia Optima“ bus siūloma su vienu iš trijų benzininių variklių – 2.4 l, 2.0 l arba 1.6 l.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)