Po automobilio kapotu slepiasi 4.4 litro darbinio tūrio V8 benzininis variklis su dviem turbinom, išvystantis 600 AG galingumą ir 800 Nm maksimalų sukimo momentą (pasiekiamas nuo 3000 aps./min.). Variklio galią ratams perduoda specialiai modernizuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Sedanas iki šimto kilometrų per valandą greičio įsibėgėja per 3,6 sekundes, o maksimalus jo greitis – 310 km/val.

Naujos kartos „Alpina B7“ modelyje montuojami didesni suslėgto oro aušintuvai, specialūs sportiniai stūmokliai ir degimo žvakės bei nerūdijančio plieno išmetimo sistema. Specialiai šiam automobiliui „Alpina“ užsakė ir atskirus, didesnius stabdžių mechanizmus.

Į sedaną montuojama adaptyvi pneumatinė pakaba, leidžianti keisti prošvaisos dydį tiek rankiniu, tiek automatiniu būdu. Be to, pakabą reguliuojantis kompiuteris naudojasi GPS imtuvo duomenimis ir gali keisti jos nustatymus atsižvelgdamas į kelio ypatybes, pavyzdžiui – posūkius. Tradiciškai, visas kėbulas papuoštas aerodinaminiais elementais.

Standartinėje salono įrangoje montuojamos specialios odos sėdynės, sportinis vairas, visiškai skaitmenizuotas prietaisų skydelis, natūralaus medžio intarpai ir kita įranga.

Kol kas sedano kaina nėra skelbiama. „Alpina“ žada, kad prekyba juo prasidės šių metų rugsėjį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)