Naujos kartos modelis bus lengvesnis už pirmtaką, bet turės didesnį atstumą tarp ašių, žemesnį svorio centrą ir pasižymės dar tikslesniu valdymu. Taip pat teigiama, kad naujos kartos M3 sedanas ir M4 kupė nebeturės šešių cilindrų motorų, o bus komplektuojami su hibridine pavara, kurią sudarys keturių cilindrų turbobenzininis variklis ir elektros motoras.

Be to, teigiama, kad naujasis BMW M3 pirmą kartą gali turėti visų varančiųjų ratų pavarą, o priekinius ratus varytų du elektros varikliai. Galiniai ratai kaip ir dabar būtų varomi įprasto vidaus degimo variklio. O dėl akumuliatorių atsiradęs papildomas svoris bus kompensuotas gamyboje plačiai panaudojus anglies pluošto detales.

Dabartinio M3 modelio variklio galia yra 431 AG ir 550 Nm ir iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4,1 sekundes. Galima tik įsivaizduoti kokia pašėlusia dinamika pasižymės naujasis M3, kurio sukimo momentas bus ne mažesnis nei 650 Nm. Be to, automobilis vien tik elektra galės nuvažiuoti maždaug 30 kilometrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)