Žadama, kad važiuojant dujomis, automobilis sunaudos 6,9 l/100 km (anglies dvideginio tarša 112 g/km). Lyginant su tokio pat galingumo benzinine versija, degalų sąnaudos bus mažesnės net 50 proc.
Taupant erdvę, dujų bakas įmontuotas automobilio gale po grindimis, todėl pavyko išsaugoti visą bagažo skyriaus talpą. Bakas prisipildo iki 35 l dujų. Naudojant dujas, „Adam“ nuvažiuoja 500 km, o važiuojant dujomis ir benzinu, galima įveikti iki 1200 km.
„Adam 1,4 l LPG ecoFlex” yra pirmasis „Opel” LPG modelis pagamintas Eisenacho gamykloje. Baltijos šalyse jo kaina prasideda nuo 13 880 eurų (47 913 Lt).
Su „ADAM 1,4 LPG ecoFLEX”, „Opel“ praplečia dujomis varomų modelių pasiūlą: dabar galima rinktis „Corsa” (trijų ar keturių durų), „Astra” (penkerių durų ar „Sports Tourer”), „Meriva” ir „Zafira Tourer” bei naujas „Insignia” modelis (keturių ir penkių durų sedanas, „Sports Tourer”) kuris gali naudoti dvejas degalų rūšis.
Daugelis vairuotojų Vokietijoje ir Europoje vertina automobilius varomus LPG dėl per pus mažesnės šių degalų kainos. Be to, Vokietijos vyriausybė iki 2018 m. taiko tam tikras mokesčių nuolaidas. Tačiau tai nauda ne tik kliento piniginei, bet ir gamtai. Suskystintomis dujomis varomi modeliai išmeta 15 proc. mažiau anglies dvideginio, 80 proc. mažiau azoto oksidų lyginant su automobiliais varomų tradicinių degalų. Vokietijoje suskystintų dujų galima pasipildyti daugiau nei 6500 degalinių, tai yra kas antroje degalinėje. Europoje 12 mln. LPG modelių dujų gali pasipildyti 35 tūkst. degalinių.