Tačiau turėdama per 4 mlrd. dolerių atsargų ir mažą skolą, ji turėtų sugebėti padengti tikėtinus nuostolius, susijusius su skandalu, jau trečiu per pastaruosius kelerius metus. Be to, falsifikavimo mastas pasirodė ne toks žymus, kaip atrodė, todėl Japonijos automobilių koncernas turi šansų atremti ir šią audrą. Apie tai informuoja naujienų agentūra „Reuters“.

Tačiau virtinė gėdingų demaskuojančių faktų kelia grėsmę koncernui ilgalaikėje perspektyvoje, atsižvelgus į tai, koks smūgis yra smogtas pačiam prekės ženklui. 2004 metais išgelbėti automobilių gamintoją nuo bankroto padėjo kiti grupės gamintojai.

„Įmonė kartoja tą pačią klaidą, todėl padėtis nėra gera“, – sakė vienas iš vyriausybės šaltinių, paprašiusių neskelbti pavardės.

„Mitsubishi“ produkcijos paklausa nusilpo, ypač vidaus rinkoje, kur visureigių „Outlander SUV“ ir mini furgonų „Delica“ gamintoja pardavė tik 102 tūkst. automobilių per visus finansinius metus, pasibaigusius kovą, – tai perpus mažiau, nei buvo parduota prieš dešimt metų.

„Mitsubishi“, per metus parduodanti apie milijoną automobilių, – smulki žaidėja pasaulinėje automobilių rinkoje, užleidžianti dominuojamas pozicijas tokioms konkurentėms kaip „Honda“, „Mazda“ ir „Hyundai“.

„Mitsubishi“ akcijos ketvirtadienį, prieš savaitgalį, pabrango daugiau nei 6 procentais. Bet nuo tada, kai bendrovė prisipažino klastojusi kuro sąnaudų testų rezultatus ir sąmoningai mažinusi duomenis apie kai kurių modelių automobilių sunaudojamus degalus, jos akcijos neteko apie 48 proc. rinkos vertės, arba 3,7 mlrd. dolerių.

Praėjusią savaitę „Mitsubishi“ pripažino klastojusi automobilių ekonomiškumo rodiklius. Skelbta, kad suklastota per 600 tūkst. mažalitražių automobilių, kurie buvo parduoti tik Japonijoje, duomenys. Tarp šių automobilių yra modelių, pagamintų varžovei „Nissan“, kuri ir atskleidė „Mitsubishi“ gudrybę.

Šį antradienį bendrovė pripažino, kad netinkamą testavimo metodą naudojusi pastaruosius 25 metus – ilgiau, nei manyta iš pradžių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)