„Visa mūsų visureigių šeima tarp pirkėjų yra itin populiari, o ypač Jungtinėse Valstijose ir antroje pagal dydį Kinijos rinkoje. Daugiau kaip prieš 30 metų išleidę pirmąjį G-klasės visureigį, įžengėme į segmentą, kur dabar sėkmingai parduodame penkis modelius. Šiandien visureigiai yra svarbus „Mercedes-Benz“ augimo šaltinis ir nuo 2010-ųjų liepos nuolat gerina pardavimų rekordus. Naujoji „Mercedes-Benz“ M klasė, sulaukusi fantastiškų pirkėjų atsiliepimų, pardavimų rodiklius augins ir toliau“, – sakė „Mercedes-Benz Cars“ Pardavimų ir marketingo viceprezidentas dr. Joachimas Schmidtas.

2011-ųjų lapkritį „Mercedes-Benz“ visureigiai pasiekė dar vieną pardavimų rekordą: pirkėjams perduoti 25 552 automobiliai (+23,4% lyginant su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu). Nuo sausio iki lapkričio pasaulyje iš viso klientams pristatyta 221 518 mašinų (+24,3%), o tai daugiau negu bet kada iki šiol per tokį patį laikotarpį. Gamintojų teigimu, itin sėkmingai debiutavo naujoji M klasė, naujas aukštumas įveikė GLK, kurio perduotų pirkėjams automobilių skaičius buvo didžiausias nuo metų pradžios (+25,6%). Siekiant patenkinti didelę paklausą Kinijoje, gruodžio pradžioje šioje šalyje pradėta mažojo visureigio gamyba. Pastebimai didėjo kitų serijų modelių, patobulintų praeitais metais, populiarumas: R klasės pardavimai šoktelėjo 50,3%, G klasės – 30,9%, GL klasės – 28,9%, o M klasės, nepaisant modelių kaitos, – 15,8%.

Visureigiai sudaro apie penktadalį visų „Mercedes-Benz“ pardavimų. Didžiausia jų, o taip pat atskirai M, GLK ir GL klasių rinka yra Jungtinės Valstijos, antra pagal dydį – Vokietiją lenkianti Kinija. Klasikinis G modelis labiausiai mėgstamas Vokietijoje, tuo tarpu Kinijoje paklausiausia R klasė.