Pirmieji tokie šešių cilindrų turbobenzininiai varikliai debiutuos naujos kartos E klasės „Mercedes“ automobiliuose, kurie rinkoje turėtų pasirodyti 2016 metais.

Į „Mercedes“ automobilius benzininiai šešių cilindrų eilėje motorai buvo montuojami iki 1999 metų, o dyzeliniai tokios konstrukcijos varikliai iki 2005 metų buvo montuojami į E ir S klasės „Mercedes“.

Variklių darbinis tūris sieks nuo 2,2 l iki 3,5 l, o galia – nuo 367 AG ir 650 Nm iki 435 AG ir 750 Nm. Ateityje šie turbobenzininiai šešių cilindrų eilėje motorai turėtų pakeisti V6 ir V8 benzininius variklius, tačiau kol kas nėra žinoma ar bus gaminamos ir dyzelinės šių šešių cilindrų motorų versijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)