Besiplečianti „Mercedes-Benz“ visame pasaulyje automobilius gamina trim variantais: savo gamyklose, bendrose įmonėse su užsienio partneriais ir sudarydama kontraktus su kitomis įmonėmis, kaip kad ir šiuo atveju.

Anot kompanijos gamybos vadovo Markuso Schaeferio, tokia taktika leidžia plėstis greitai ir taupant kaštus.

„Šie veiksmai yra dalis mūsų strategijos tapti pirmaujančiu pasaulyje prabangių automobilių gamintoju“, – sakė jis.

„Mercedes“ plečią GLC visureigio gamybos pajėgumus, nes SUV automobilių populiarumas neslūgsta ir vokiečiai baiminasi, kad koncerno gamykla Brėmene, kur dabar surenkamas šis visureigis, nespės patenkinti poreikio.

„Daimler“, kuriai priklauso „Mercedes-Benz“ markė, tikisi „premium“ klasės segmente pavyti „BMW Group“ ir tapti pirmaujančiu pasaulio gamintoju. Šiemet jos pardavimai augo triskart greičiau nei pagrindinių konkurentų, nes „Mercedes-Benz“ į rinką vieną po kito paleido beveik visų savo gaminių atnaujinimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)