Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, pristatytos inovacijos leis pervežimų įmonėms taupyti tūkstančius litrų degalų bei tausoti aplinką, mažinant taršos rodiklius.

Vykusiame renginyje susirinkę svečiai galėjo interaktyviai susipažinti su naujuoju „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimiu ir jame montuojamu antrosios kartos OM471 varikliu.

Vokiečių koncernas eilę metų tobulina technologijas, kad galėtų sumažinti tiek logistikos kompanijų veiklos kaštus, tiek tausotų aplinką. Skaičiuojama, kad naujas „Mercedes-Benz“ galios agregatas yra 3 procentais ekonomiškesnis. Įprastai sunkvežimis įveikia apie 130 tūkst. kilometrų per metus, tad atnaujintas OM471 variklis padės sutaupyti apie 1100 litrų degalų lyginant su savo pirmtaku.

Lygiagrečiai bus gerokai sumažinta ir oro tarša – vienas sunkvežimis į aplinką išmes 3 tonomis mažiau teršalų.

"Mercedes-Benz Actros" Rotušės aikštėje

„Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo vadovo Pauliaus Kraučiūno teigimu, Lietuvos įmonės jau kurį laiką nebežiūri vien tik į sunkvežimio kainą: „visi ieško ekonomiškų ir patikimų, o kaina tampa antraeiliu dalyku, nes ieškoma kitų pridėtinių verčių, kurių finansinė išraiška geriausiai pasimato sutaupytų degalų ar ilgesnių aptarnavimo intervalų forma.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)