Tiesa, šiemet bus pagaminta tik 200 tokių automobilių, kurie atiteks JAV ir Europoje gyvenantiems klientams, nusprendusiems išsinuomoti šiuos automobilius. Gamintojų teigimu, „Mercedes-Benz F-cell“ modelio, išvystančio 134 AG, parametrai prilygsta modeliui, varomam 2,0 l benzininiu varikliu.

Skirtumas tas, kad ekologiška mašina neterš aplinkos ir po vandenilio užpildymo, kuris truks 3 minutes, modelis galės nuvažiuoti apie 400 km.

Lyginant vokiečių gaminį su tokiu pat principu veikiančiu „Honda FCX Clarity“ modeliu, galima rasti vieną privalumą japonų sukurto automobilio naudai: „Mercedes-Benz F-cell“ užsiveda esant lauko temperatūrai iki minus 25 laipsnių, o „Hondos“ galimybės – minus 30 laipsnių pagal Celsijų.

„Mercedes-Benz F-cell“ išlaikys B klasės dizainą bei salono akcentus, tokia pat bus ir bagažinės talpa – 416 l.

„2009-ieji yra metai, kai pasistūmėjome į priekį kurdami ekologiškas transporto priemones. „F-cell“ modelis bus pirmasis pasaulyje vandeniliu varomas automobilis, paruoštas serijinei gamybai“, – rašoma „Mercedes-Benz“ pranešime.

Tiesa, dar prieš metus oficialiai pristatyto „Honda FCX Clarity“ kūrėjai tvirtino tą patį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją