„Mazda“ pranešė naujo visureigio debiuto datą

 (5)
Japonijos kompanija „Mazda“ pranešė naujo miesto visureigio debiuto datą. Gamintojo SUV automobilis, kuris vadinsis „Mazda CX-4“, bus parodytas kitą mėnesį Pekine vyksiančioje parodoje. Autošou Kinijos sostinėje duris atvers balandžio 25 dieną.
"Mazda Koeru"
"Mazda Koeru"
© Gamintojo nuotr.

Gamintojų teigimu, naujasis automobilis pasižymės visomis „SkyActive“ technologijomis, o jo dizainas pratęs dabar šios markės propaguojamą „KODO“ stilistiką.

Kitaip sakant, tiek vizualiai, tiek technologijų požiūriu galima tikėtis panašaus automobilio į dabar „Mazda“ gaminamus. Daugiau detalių kol kas nepateikiama.

"Mazda Koeru"
"Mazda Koeru"
© Gamintojo nuotr.

Sausio mėnesį internete pasirodė pirmoji informacija apie „CX-4“. Tuomet teigta, kad automobilis turės 2 litrų darbinio tūrio benzininį bei 1.5 litro dyzelinį motorus, kurie dabar montuojami į kitus „Mazda“ visureigius.

Manoma, kad šio modelio prototipas yra pernai Frankurto parodoje pademonstruotas „KOERU“ modelis.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Rusijoje ir toliau sparčiai auga prabangiausių automobilių pardavimai (31)

Remiantis analitinės agentūros „Avtostat“ duomenimis, ypač prabangių automobilių pardavimai pirmąjį 2016 pusmetį šioje šalyje siekė 675 vienetus, o tai net 24,5 proc. daugiau nei per analogišką periodą 2015 m.

Pakeitė „Apple“ automobilio premjeros datą (6)

Įmonė „Apple“ metams atidėjo savo elektromobilio išleidimą. Dabar šių automobilių seriją numatoma išleisit ne 2020-aisiais, kaip buvo planuota, o 2021-aisiais, skelbiama leidinyje „The Information“, kuris remiasi šaltiniais įmonėje.

„Hyundai“ pelnas krinta dešimtą ketvirtį iš eilės

Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pranešė apie dešimtą ketvirtį iš eilės sumažėjusį pelną. Tokius rodiklius lemia arši konkurencija ir susilpnėjusi sedanų paklausa Jungtinėse Valstijose bei vidaus rinkoje, informuoja „Reuters“.

„Mitsubishi“ nugalėjo vokiečių apklausoje (2)

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

„Volvo“ pirmas pusmetis – rekordiškai pelningas (23)

„Volvo“ pranešė, kad per pirmą pusmetį veiklos pelnas trigubai padidėjo, o dėl naujų, populiarių modelių pardavimų kompanija visiškai užtikrinta, kad šie metai apskritai bus rekordiškai pelningi.
Facebook draugai