Pagrindinis „Mazda“ ekspozicijos akcentas – sparčiai populiarėjančios kompaktiškų miesto visureigių atstovas CX-3.

Ilgai lauktas naujos kartos rodsteris MX-5 jau sulaukė didžiulio mėgėjiškų lenktynių entuziastų dėmesio, nes kaip ir anksčiau, rodsterio prioritetai liko tie patys – mažas svoris ir puikus valdymas. Europos prekybos salonuose MX-5 atsiras rudeniop.

„Mazda2“ vėl sugebėjo nustebinti savo gebėjimais sutalpinti tiek daug talentų mažame kūne. Išskirtinės išvaizdos mažylė, apsiginklavusi savo klasei neįprastai dideliu technologijų arsenalu ir projekciniu prietaisų skydeliu HUD jau spėjo tapti Japonijos metų automobiliu ir laimėti Europos „Auksinį vairą“.

Dar du Ženevos debiutantai demonstruos koncerno gebėjimą tobulinti ir šiaip jau puikius modelius. 2015 metų laidos miesto visureigis CX-5 ir vidutinės klasės „Mazda6“ sulaukė ne tik kosmetinių išvaizdos pakeitimų, bet ir atnaujintų salonų bei papildomų saugumo sistemų, įskaitant ir adaptyvius LED žibintus. „Mazda6“ šeimą papilys ir versija su visais varančiais ratais, o CX-5 gaus galingą benzininį 2,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-G variklį.

Visi penki Ženevoje demonstruojami modeliai turės komunikacijos sistemą „MZD Connect“ bendraujančią su vairuotojo išmaniuoju telefonu ir i-ACTIVSENSE aktyvias saugumo sistemas.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)