Naujos kartos plieno sijos bus montuojamos visureigio priekiniame ir galiniame buferiuose, gerokai padidindamos šios apsauginės dalies atsparumą smūgiams. Sijos yra 20 proc. tvirtesnės ir 4,8 kg lengvesnės nei tokios pat konstrukcijos įprasto plieno dalys. Nauja kėbulo architektūra kuriama kaip „Mazda“ programos „Skyactiv Technology“ dalis. Architektūroje naudojama naujos konstrukcijos energiją sugerianti struktūra ir itin atsparaus plieno detalės, kurios sustiprina konstrukciją, tačiau mažina jos svorį.

Tai labai svarbu kalbant apie buferių konstrukciją, nes juose montuojamos išilginės sijos yra toliausiai nuo automobilio svorio centro nutolusios detalės ir jų svoris turi įtakos tiek automobilio dinaminėms savybėms, tiek jo valdymo tikslumui.

Kartu buferių konstrukcija turi būti labai tvirta, tačiau kietesnis plienas dažniausiai reiškia didesnį trapumą ir prasčiau sugeriamą energiją smūgio metu. Siekdami išvengti šios problemos, „Mazda“ specialistai sijas suprojektavo taip, kad jų konstrukcija leidžia efektyviau sugerti smūgio jėgą ir apsaugoti automobilio kėbulą nuo deformacijos. Bendradarbiaudama su bendrove „Futaba Kogyo Co. Ltd.“, „Mazda“ taip pat sukūrė naują plieno lydymo metodiką ir pagerino gamybos procesą.

Gamintojai pabrėžia, kad naujojo plieno panaudojimo galimybės optimizuojant automobilių konstrukciją bus tiriamos toliau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją