Devintajame praeito amžiaus dešimtmetyje ralio trasose karaliavo nedidukas „Audi S1 sport quattro“, kurį pilotavę skynė pergales ir nuolat vertė pasitempti varžovus. Dabar legendinis vardas sugrįžta kompaktiškos išorės ir nežabotos galios pavidalu.
Audi S1 Sportback
© Gamintojo nuotr.

Pirmąjį šių metų pusmetį į gatves išriedės A1 modelių šeimynai priskiriami greiti ir galingi trijų durų S1 ir penkių durų „S1 Sportback“, kurio ratus suks iki 370 Nm sukimo momentą išspaudžiantis dviejų litrų darbinio tūrio 231 AG pajėgumo TFSI benzininis variklis. Automobilio ratams praslysti neleis nuolatinė visų ratų „quattro“ pavara, o elektra valdomi amortizatoriai užtikrins optimalų pakabos standumą bet kokiomis sąlygomis.

Po variklio gaubtu esantis 2.0 TFSI jėgos agregatas 100 km/val. greitį pasiekia jau po 5,8 sek. („S1 Sportback“ – po 5,9 sek.) ir leidžia skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Vidutinės degalų sąnaudos bus 7 litrai benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 162 g/ km („S1 Sportback“ - 166 g/ km).

Kaip ir visi „Audi“ S modeliai, S1 ir S1 Sportback komplektuojami nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. Jos šerdis – galiniame tilte patalpinta hidraulinė daugiadiskė sankaba. Skirtingai nei mažiau sportiškuose padidinto pravažumo modeliuose jos valdiklio programinė įranga optimizuota dinamiškam važiavimui. Elektroninio stabilumo paketo (ESP) sudėtyje esantis elektroninis diferencialo blokatorius su selektyviniu ratų sukimo momento valdymu – taip pat „eiklesnis“, nei įprasta. Jis turi dvi atjungimo funkcijas bei papildo quattro pavaros daugiadiskės sankabos veikimą. Todėl net ir lenktynių trasoje elektroninės stabilumo palaikymo priemonės išlieka pagalbininkais, o ne trukdžiais.

Lyginant su įprastais A1 ir „A1 Sportback“, naujųjų S1 ir „S1 Sportback“ kiek pakeista ratų pakabos konstrukcija ir elektromechaninis vairo stiprintuvas. Tai suteikia važiavimui daugiau sportiškumo. Elektra valdomi amortizatoriai standartiškai nustatyti į sportinę padėtį, tad įsėdus į automobilį pakaba kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti kietoka. Tiesa, visuomet yra galimybė pasirinkti minkštesnį pakabos nustatymą. Standartinėje komplektacijoje esanti „Audi drive select“ sistema vienu mygtuko paspaudimu priderina pakabos standumą, variklio, pavarų dėžės, oro kondicionieriaus veikimo režimą, vairo stiprintuvo, akceleratoriaus, sportinio diferencialo veikimo algoritmus bei daugelį kitų automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairuotojo pasirinkto vairavimo stiliaus.

Į akį krinta ne tik puikaus dizaino lengvo lydinio ratlankiai, bet ir didžiuliai stabdžių diskai (priekiniai – net 310 mm skersmens). Bazinėje komplektacijoje „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ „apauti“ 17 colių ratlankiais su 215/40 R17 padangomis. Pagal užsakymą gali būti uždėti 18 colių ratlankiai su 225/35 R18 padangomis.

Naujieji sportiniai modeliai nuo įprastų A1 ir A1 Sportback skiriasi kitos formos buferiais, išraiškingesniais durelių slenksčiais ir sportine dujų išmetimo sistema. Bazinį automobilio dizainą galima papildyti originaliu „quattro“ išvaizdos suasmeninimo paketu, kuriame yra keletas išskirtinių spalvų derinių, masyvus stogo aerodinaminis sparnas ir daug kitų smulkesnių papildomų apdailos elementų.

Salone vyrauja juodos ir tamsiai pilkos spalvų derinys. Pedalus puošia stilingi metaliniai antdėklai. Vietoje standartinių sportinių sėdynių galima užsisakyti vienalytės konstrukcijos S serijos sportines sėdynes su integruota atrama galvai. Pasirinkus quattro suasmeninimo paketą, salonas papuošiamas keliais kontrastingų spalvų dekoratyviniais akcentais.

Planuojama, kad „Audi S1“ ir „S1 Sportback“ Vokietijos įgaliotuosius atstovus pasieks antrąjį šių metų ketvirtį ir kainuos atitinkamai nuo 29 950 ir 30 800 eurų. Oficialus šios naujienos debiutas - kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

BMW atskleidė įspūdingą modelį (21)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (11)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (19)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Į Lietuvą atvežtas riboto leidimo „Range Rover Velar“ (6)

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus jau pasiekė pirmieji visureigiai „...

Automobilių gamyboje – nauja aukso kasykla (16)

Autonomiški automobiliai gali drastiškai sumažinti aukų keliuose skaičių, apkarpyti suvartojamų...

Top naujienos

Į populiarumo viršūnes braunasi primiršta šventė: išleidžia tūkstančius eurų (7)

Jei anksčiau prabangiausia šeimos švente buvo įvardijamos vestuvės , tai pastaruoju metu į...

Hobis tapo antrąja profesija (1)

Garsiausiame Pietų Dzūkijos turguje, veikiančiame Lazdijų rajono Veisiejų miesto pakraštyje,...

Orai: įspūdingą karštį nuplaus liūtys

Panašu, kad šį savaitgalį vėl sulauksime panašios karščio kulminacijos kaip ir praėjusį:...

Laisvalaikio veikla lietuviui atnešė milijonus: atskleidė sėkmės formulę (21)

Vienas iš „ Vinted “ įkūrėjų Justas Janauskas , atsimindamas studijų laikus Vilniaus...

Sutemus į „Karklę“ sugūžėjo minios: konfiskuoja ir alkoholį, ir narkotikus papildyta 23:40 (66)

Penktadienio vidurdienį duris atvėrusio festivalio „ Karklė “ apsaugos darbuotojai nesnaudžia...

Ekspertai kai kuriuos Laisvės aikštės pertvarkos projektus pavadino isteriškais (20)

Dailės galerijoje aptarus 10 pateiktųjų projektų, kaip atnaujinti Laisvės aikštę ir jos...

Kai katės pervertina savo galimybės: bando įsirangyti į kelis kartus mažesnes vietas (7)

Yra vienas dalykas, kurį katės mėgsta daryti labiau nei valgyti ir tinginiauti - bandyti sutilpti...

Socialiniame tinkle paatviravo apie sekso metu patirtus sužalojimus (17)

Seksas turėtų būti malonus dalykas, bet kartais jis pasisuka priešinga linkme ir tampa…...

Šiltesni nei įprasta orai išsilaikys ne tik rugpjūtį, bet ir rugsėjį (11)

Pagal dabar turimą informaciją, ne tik rugpjūčio pabaiga, bet ir rugsėjo pradžia turėtų būti...

Joniškio rajone iš voljero pabėgo meška (73)

Penktadienį Joniškio rajone esančiame Kirnaičių kaime iš kavinėje „Plūgo broliai“ esančio...