2011 m. lapkričio mėnesį „Daimler“ pranešė, kad „Maybach“ markės gamyba bus nutraukta 2013-aisiais, kai pasirodys naujoji „Mercedes-Bezn“ S-klasė. Vis dėlto paskutinis „Maybach“ automobilis buvo surinktas jau liepos mėnesį.

Kompanijos atstovai negalėjo pasakyti, kodėl planai pasikeitė.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai buvo parduoti tik 46 „Maybach“ automobiliai.

„Mercedes-Benz“ automobilius gaminantis „Daimler AG“ koncernas su „Maybach“ siejo didingas viltis. Šie prabangūs automobiliai turėjo konkuruoti su „Rolls-Royce“ ir „Bentley“, tačiau galiausiai tapo itin brangia klaida.

Dar 1909 m. automobilių pramonės žemėlapyje atsiradusi „Maybach“ markė prieš maždaug dešimtmetį buvo atgaivinta „Daimler AG“ koncerno. Vis dėlto per 7 metus buvo parduota tik apie 3 tūkst. „Maybach“ automobilių.

Kodėl jiems nesisekė? Gal kaltas pavadinimas, automobiliai, pozicionavimas, kaina? Trumpas atsakymas: visi šie dalykai ir daugiau. Automobilių pramonės ekspertai skaičiuoja, kad „Daimler“ nuostoliai, kuriuos atnešė „Maybach“ projektas, siekia apie 1 mlrd. eurų. Taigi, „Car Magazine“ žurnalas suskaičiavo, kad „Maybach“ „nuotykis“ gamintojams kainavo po 330 tūkst. eurų (1,1 mln. Lt) už kiekvieną parduotą automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)