2011 m. lapkričio mėnesį „Daimler“ pranešė, kad „Maybach“ markės gamyba bus nutraukta 2013-aisiais, kai pasirodys naujoji „Mercedes-Bezn“ S-klasė. Vis dėlto paskutinis „Maybach“ automobilis buvo surinktas jau liepos mėnesį.
Kompanijos atstovai negalėjo pasakyti, kodėl planai pasikeitė.
„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai buvo parduoti tik 46 „Maybach“ automobiliai.
„Mercedes-Benz“ automobilius gaminantis „Daimler AG“ koncernas su „Maybach“ siejo didingas viltis. Šie prabangūs automobiliai turėjo konkuruoti su „Rolls-Royce“ ir „Bentley“, tačiau galiausiai tapo itin brangia klaida.
Dar 1909 m. automobilių pramonės žemėlapyje atsiradusi „Maybach“ markė prieš maždaug dešimtmetį buvo atgaivinta „Daimler AG“ koncerno. Vis dėlto per 7 metus buvo parduota tik apie 3 tūkst. „Maybach“ automobilių.
Kodėl jiems nesisekė? Gal kaltas pavadinimas, automobiliai, pozicionavimas, kaina? Trumpas atsakymas: visi šie dalykai ir daugiau. Automobilių pramonės ekspertai skaičiuoja, kad „Daimler“ nuostoliai, kuriuos atnešė „Maybach“ projektas, siekia apie 1 mlrd. eurų. Taigi, „Car Magazine“ žurnalas suskaičiavo, kad „Maybach“ „nuotykis“ gamintojams kainavo po 330 tūkst. eurų (1,1 mln. Lt) už kiekvieną parduotą automobilį.