Mero tarnyba išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad nuo vasario Putney High Street gatvėje kursuos tik dyzelinu varomi arba hibridiniai autobusai, kuriuose įrengtos pažangiausios taršos kontrolės sistemos.

Nuo kitų metų spalio tokie autobusai važinės ir maršrutu Brikstonas-Strethemas. Tokio sprendimo S. Khanui teko imtis po to, kai paaiškėjo, kad Londone vos per pirmąsias aštuonias šių metų dienas viršyta leistina Europos Sąjungos (ES) taisyklėse nustatyta oro tarša.

„Pernelyg daug pagrindinių Londono gatvių skendi dūmuose. Pakeitus senuosius autobusus, didžiausią naudą patirs žmonės, gyvenantys ir dirbantys labiausiai užterštose miesto vietose,– teigė S. Khanas. – Tai, kad Londone – tokiame puikiame ir šiuolaikiškame mieste – tūkstančiai žmonių miršta nuo ore sklandančių nuodingų teršalų, yra visiškai nepriimtina“.

Gegužę Londono meru išrinktas S. Khanas rinkimų kampanijos metu itin akcentavo kovą su oro tarša. Londono taršos rodikliai nuo pat 2010 m. viršija ES nustatytas normas. Naujasis meras pažadėjo, kad iki 2019 m. maždaug 3,1 tūkst. Londono gatvėmis riedančių autobusų atitiks „Euro VI“ išmetamų teršalų standartus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)