Maserati Levante“ jau spėjo sulaukti išankstinio susidomėjimo Lietuvos rinkoje – automobilį jo dar nematę „gyvai“ užsisakė penki pirkėjai. Be to, kaip teigė „Maserati“ prekės ženklo vadovas Martynas Lukošiūnas, šiuo metu daugiau kaip 50 klientų yra susidomėję galimybe išbandyti šį automobilį jam pasiekus mūsų šalį.

Anot M. Lukošiūno, italų SUV ypatingas tuo, kad valdymu prilygsta „Maserati“ sedanams, tuo pačiu nenusileisdamas jiems ir prabangos lygiu.

„Maserati Levante“ šiuo metu siūlomas su dviejų tipų varikliais. Pirmasis – tai dyzelinis 3 litrų darbinio tūrio V6 variklis su turbina, išvystantis 275 AG galią ir 600 Nm jėgą. Šis variklis 100 km/val. greitį leidžia automobiliui pasiekti per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis – 230 km/val. Vidutinės „Levante“ su dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos sudaro 7,2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 189 g/km.

„Maserati Levante S“ modelyje sumontuotas 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ benzininis variklis, gebantis išvystyti 430 AG galią ir dyzeliniam varikliui beveik prilygstantį 580 Nm sukimo momentą. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 264 km/val. greitį. Vidutinės šio visureigio modelio degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 253 g/km.

Iš penkių Lietuvoje jau parduotų modelių keturi yra su dyzeline jėgaine.

Nuo kitų metų Europos rinkoje pasirodys dar viena benzininė alternatyva – tai 350 AG galią išvystantis 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis. „Maserati Levante“ modelis su šiuo varikliu 100 km/val. greitį galės pasiekti per 6 sekundes, maksimalus išvystomas greitis sieks 251 km/val. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos – 10,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 249 g/km.

Visi varikliai komponuojami kartu su visų varančiųjų ratų sistema „Q4“, optimaliai paskirstančia sukimo momentą tarp ratų, 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „Start&Stop“ funkcija. „Maserati Levante“ visureigio valdymo ypatybes užtikrina į standartinės įrangos sąrašą įtraukti reguliuojama pneumatinė pakaba ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai.

Reguliuojama pakaba leidžia pasirinkti automobilio aukštį iš 5 skirtingų lygių (2 iš jų skirti bekelei).

Dinamiškas „Maserati Levante“ važiavimo ir valdymo charakteristikas, būdingas šios markės sedanams, lemia itin žemas svorio centras, idealus svorio tarp ašių paskirstymas (50:50), riboto praslydimo galinis diferencialas, vienas mažiausių klasėje pasipriešinimo orui koeficientas (Cx – 0,31).

Galimybė pastebimai paaukštinti reguliuojamą visureigio pakabą – pakabos aukščio pokyčio amplitudė siekia 8,5 cm, – leidžia užtikrintai įveikti įvairias bekelės kliūtis.

Kuriant „Maserati Levante“ interjerą panaudotos aukščiausios kokybės medžiagos nuo „premium“ lygio odinių sėdynių iki Ermenegildo Zegna šilko audinio, kitų salono apdailos elementų. Erdvės pojūtį salone sustiprina elektroniniu būdu valdomas panoraminis stogas. Vairuotojas ir keleiviai gali naudotis patobulinta „Maserati Touch Control“ multimedijos sistema su 8,4 colio įstrižainės didelės raiškos jutikliniu ekranu.

„Maserati Levante“ bus siūlomi įsigyti su papildomais komplektacijos paketais „Luxury-Package“ ir „Sport-Pack“. Kiekvienas jų išsiskiria unikaliomis stilistikos ir techninėmis ypatybėmis bei leidžia įsigyti individualizuotos išvaizdos automobilius. Kartu su naujaisiais visureigiais galima užsisakyti ir papildomus krovinių skyriaus sprendimus, stogo bagažinę ar kablį priekabai.

„Maserati Levante“ modelio su dyzeliniu varikliu kaina Lietuvoje prasideda nuo 71 tūkst. 700 eurų įskaitant mokesčius. Galingiausio „Maserati Levante S“ modelio su benzininiu V6 „Twin-Turbo“ varikliu kaina prasideda nuo 89 tūkst. 500 eurų įskaitant mokesčius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)