Naujojo „Astra“ modelio kūrėjai turėjo labai ambicingą tikslą – pasiūlyti moderniausias technologijas už geriausią kainą ir suteikti galimybę jomis mėgautis kiekvienam. Rezultatas pranoko lūkesčius – naujas „Opel Astra“ yra lengvas, greitas, turi ekonomiškiausius ir moderniausius variklius savo klasėje bei gali pasiūlyti naujausias technologijas, kurios anksčiau buvo pasiekiamos tik aukštesnės klasės modeliams.

Naujasis 1,0 l trijų cilindrų 77 kW/105 AG „ECOTEC Direct Injection Turbo“ variklis tiesiog žaibiškai iškėlė naująjį „Opel“ modelį į kompaktinės klasės ekonomiškiausių benzininių modelių viršūnę. Šio variklio su „Start/Stop“ sistema ir „Easytronic 3.0“ transmisija degalų sąnaudos siekia vos 4,2 l/100 km, o CO2 emisijos – 96 gramus vienam kilometrui. Dyzelinių variklių gerbėjai galės rinktis iš trijų naujos kartos, itin tyliai dirbančių, „whisper diesel“ vadinamų, 1,6 l CDTI versijų, kurių galia svyruoja nuo 70 kW/95 AG iki 100 kW/136 AG. Pastarosios versijos su 6 pavarų mechanine greičių dėže degalų sąnaudos nesiekia nei 4,0 l/100 km. Ekonomiškiausiam varikliui reikia vos 3,4 l degalų 100 kilometrų (90 g CO2/km).

Naujas „Opel Astra“ pirmas kompaktinėje klasėje naudoja pilnos matricos LED apšvietimo technologijas. Tokia technologija iki šiol buvo montuojama tik itin prabangiuose modeliuose. Šio privalumo kaina tokia pat neįtikėtina, kaip ir jis pats.

Revoliucinga „IntelliLux LED®“ sistema kainuoja vos 1110 EUR (rekomenduojama mažmeninė kaina Vokietijoje, įskaitant PVM). Naujoji „Astra“ taip pat yra pirmasis modelis, galintis pasigirti aukščiausios klasės „Opel OnStar“ sistemos galimybėmis. „Astra“ savininkai pagalbos sulauks 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus bei visada jausis taip, tarsi juos lydėtų angelas sargas.

Ši sistema priklausys prabangesnių „Dynamic“ ir INNOVATION „Astra“ versijų standartiniam įrangos komplektui ir pirmus metus nekainuos. Naujoji „Astra“ savo nenuginčijamų privalumų sąraše taip pat turi naujos kartos „IntelliLink“ pramoginę sistemą. Naujoji „R 4.0 IntelliLink“ sistema turi 7 colių lietimui jautrų ekraną bei galimybę prijungti išmanųjį telefoną per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemų.

Naujos kartos ergonomiškas sėdynes kruopščiai patikrino ir sertifikatus skyrė nepriklausomi Vokietijos AGR (sveikos nugaros organizacijos) specialistai. Vykdydami užsibrėžtą tikslą sukurti pačią geriausią įrangą už prieinamą kainą, „Opel“ atstovai šias ergonomiškas sėdynes siūlo vos nuo 350 EUR.

Tęsdami nuo legendinio „Kadett“ gamybos pradžios aštuonis dešimtmečius trunkančias kompaktinių automobilių gamybos tradicijas, „Astra“ kūrėjai sutelkė dėmesį į visapusišką ekonomiškumą. Kiekvienas architektūros komponentas turėjo atitikti kompaktiško dizaino reikalavimus.

Lengvo svorio medžiagos ir kruopštus darbas lėmė, kad naujasis „Astra“ yra nuo 120 iki 200 kg lengvesnis už ankstesnės kartos modelį. Mažesnis svoris ir ekonomiški varikliai padėjo sumažinti degalų sąnaudų ir CO2 emisijų lygį. Nepaisant to, „Astra“ modeliui tikrai netrūksta dinamiškumo ir karšto temperamento. Kiekvienas šį modelį išbandęs vairuotojas pasakys, kad jis greitesnis, tikslesnis, geriau įveikia posūkius ir suteikia išties nepakartojamą malonumą vairuoti. Be to, pasižymi daug greitesne reakcija į vairuotojo komandas.

Nauji varikliai galingi, bet taupūs

Naujausios kartos varikliai, kurių galia svyruoja nuo 70 kW/95 AG iki 110 kW/150 AG, leidžia naujajam „Astra“ modeliui didžiuotis ne tik ekonomiškumu, bet ir dinamika. Visi, tiek dyzeliniai, tiek benzininiai varikliai turi tris bendrus bruožus: pritrenkiantis ekonomiškumas, greita reakcija bei išskirtinai sklandus darbas.

Šį rudenį debiutuosiančio „Astra“ modelio pirminio variklio vietą užima 1,0 l trijų cilindrų „ECOTEC Direct Injection“ variklis, kuris anksčiau buvo montuojamas ADAM ir „Corsa“ modeliuose. Jis visuomet pasižymėjo gyvybingumu ir tyliu darbu.

Drauge su „Astra“ modeliu šis variklis diktuoja naujus benzininių variklių ekonomiškumo standartus. Jeigu su šiuo varikliu komplektuojama „Start/Stop“ sistema ir penkių pavarų „Easytronic 3,0“ transmisija, degalų sąnaudos siekia tik 4,2 l/100 km, o CO2 emisijos – 96 g/km. Tai geriausias rezultatas, vertinant benzininius variklius turinčius kompaktinės klasės automobilius. Netgi su tradicine 5 pavarų transmisija derinamo 77 kW/105 AG variklio degalų sąnaudos ir emisijos lieka tokios pat mažos – vos 4,3 l/100 km ir 99 g/km. Šios tradicinės versijos kaina siekia 15 720 EUR.

Kartu su naujuoju „Astra“ modeliu debiutuos tai pačiai šeimai, kaip ir mažasis 1,0 l variklis, priklausantis visiškai naujas keturių cilindrų benzininis motoras. Šis 1,4 l „ECOTEC Direct Injection Turbo“ variklis turi dvi versijas – 92 kW/125 AG ir 110 kW/150 AG. Veikdamas kartu su „Start/Stop“ sistema bei 6 pavarų mechanine transmisija jis 100 km sunaudoja tik 4,9 l degalų (114 g CO2/km). Taigi, šio variklio ekonomiškumo rodikliai net 11 proc. geresni už ankstesnės kartos „Astra“ 103 kW/140 AG variklio. Įsibėgėjimo savybės taip pat žymiai patobulėjo.

Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, 110 kW/150 AG variklį turinčiam „Astra“ modeliui reikia 4,3 sek. mažiau, kad įsibėgėtų nuo 80 iki 120 km/h. Tai reiškia, kad įsibėgėjimo požiūriu modelis patobulėjo net 32 proc. Neįtikėtinas pasiekimas!

Būsimieji „Astra“ savininkai galės rinktis vieną iš trijų (pradedant nuo 70 kW/95 AG) 1,6 l CDTI dyzelinio variklio versijų. Automobilio kaina su pradinio lygio dyzeliniu varikliu prasideda nuo 17 030 EUR. Modelių su šiuo varikliu ir mechanine 6 pavarų transmisija CO2 emisijų lygis siekia tik 99 gramus vienam kilometrui. Vis dėlto ekonomiškumo čempionu galime vadinti 81 kW/110 AG variklį turintį naujosios „Astra“ šeimos modelį. Jo degalų sąnaudos tesiekia 3,4 l, o CO2 emisijos – 90 g. Galingiausias dyzelinių variklių gamos narys – 100 kW/136 AG CDTI motoras – debiutavo praėjusį pavasarį su dabartiniu „Astra“ modeliu.

Savo pirmtaką mažesnių degalų sąnaudų ir emisijų rungtyje naujajam „Astra“ modeliui pavyko aplenkti dėl mažesnio bendrojo svorio. Šimtui kilometrų įveikti jam dabar reikia tik 3,7 l degalų (anksčiau – 3,9 l) ir 99 gramų CO2 vienam kilometrui (anksčiau – 104 g). Be to, naujasis modelis įrodė, kad dėl ekonomiškumo nereikia aukoti dinamikos. Kad pasiektų 100 km/h greitį modeliui reikia tik 9,6 sekundžių (0,7 sek. mažiau negu jo pirmtakui), o kad važiuojant penkta pavara įsibėgėtų nuo 80 iki 120 km/h – 8,2 sekundžių. Taigi, naujas „Astra“ yra visa sekunde greitesnis už dabartinį modelį.

Neaprėpiamos pramoginės sistemos galimybės

Naujas „Astra“ yra puikus „Opel“ ambicijų, padaryti moderniąsias technologijas labiau prieinamomis, pavyzdys. Naujos kartos „Astra“ yra pirmasis „Opel“ modelis, nuo pat pradžių turėsiantis pramogų ir pagalbos sistemą „Opel OnStar“. Ši sistema gali pasiūlyti daugybę saugumą ir patogumą užtikrinančių funkcijų, įskaitant ir automatinį pranešimą apie eismo įvykį, pagalbą kelyje bei 4G LTE interneto ir „Wi-Fi“ privalumus. „Dynamic“ ir INNOVATION įrangos komplektų sąrašuose „Opel OnStar“ sistema įrašyta kaip standartinė. „Essentia“ ir „Enjoy“ komplektų savininkai ją gali pasirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. „OnStar“ paslaugų paketu būsimieji „Astra“ šeimininkai 12 mėnesių galės naudotis nemokamai.

Kartu su naujuoju „Astra“ modeliu debiutuos ir naujos kartos pramoginė sistema „IntelliLink“. „Radio R 4.0 IntelliLink“ sistema priklausys visų versijų, pradedant nuo „Enjoy“, standartinės įrangos sąrašui. Ši sistema gali pasigirti 7 colių lietimui jautriu ekranu, „Bluetooth“ ryšiu bei „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sistemomis, gebančiomis išmaniojo telefono galimybes pritaikyti automobilyje. Tai didžiulė naujovė kompaktinės klasės segmente. Tie, kurie trokšta dar daugiau, iš papildomos įrangos sąrašo galės rinktis visiškai naują „Navi 900 IntelliLink“ sistemą su didesniu, 8 colių lietimui jautriu ekranu ir daugiau nei 30-ies Europos šalių navigacine informacija.

Moderniausios technologijos už prieinamą kainą

Naujovių niekada nebus per daug. Tai patvirtina ir nauja „Opel“ žvaigždė, pirmą kartą kompaktinės klasės segmente siūlanti įspūdingus, „Opel“ užpatentuotus „IntelliLux LED®“ „full LED“ matricos žibintus. Iki šiol tokiais privalumais galėjo mėgautis tik itin prabangių, aukščiausios klasės automobilių savininkai. Šios pažangios, neakinančius tolimųjų šviesų žibintus turinčios sistemos kaina prasideda vos nuo 1110 EUR. Daugiau nei 200 tūkst. parduotų dabartinių „Astra“ modelių turi pažangius, prie eismo sąlygų sugebančius prisitaikyti „BiXenon“ žibintus.

Be „Opel OnStar“ ir „IntelliLux LED®“ technologijų, „Astra“ savininkai gali tikėtis daugybės saugumą ir komfortą užtikrinančių pagalbinių funkcijų. Trečios kartos „Opel Eye“ kamera su „Traffic Sign Assistant“ funkcija, apie išvažiavimą iš eismo juostos įspėjanti „Lane Keep Assist“ sistema, atstumą įvertinanti funkcija, įspėjanti apie galimą eismo įvykį ir eismo įvykio metu automobilį stabdanti sistema gali būti įdiegta ir Jūsų automobilyje.

Nepriklausomų Vokietijos AGR kompanijos specialistų sertifikuotos ergonomiškos sėdynės yra tiesiog nepamainomos ilgose kelionėse. Jų kaina – ypač patraukli. Vairuotojo sėdynė kainuoja tik 350 EUR. Šios ypač patogios sėdynės tęsia „Opel“ tradiciją puoselėti ergonomiką. Tik šįkart šią savybę papildo dar keletas malonių privalumų – masažo funkcija, vėdinimas, sėdynės pločio reguliavimas. Tai unikalios galimybės kompaktinių automobilių klasėje.

Nauja „Astra“ yra ne tik lengvesnis, dinamiškesnis ir efektyvesnis. Jis taip pat gali didžiuotis ekonomiškumu, patogumu, saugumu ir neįtikėtinais moderniųjų technologijų privalumais už mažesnę kainą.

Lietuvoje naujojo "Astra" kaina prasideda nuo 14 600 Eur – tiek kainuos modelis su 1,4l/74 kW (100 AG) benzininiu varikliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (129)