Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.
"Audi Q7 e-tron quattro"
© Gamintojo archyvas

Įkraunamas iš elektros tinklo hibridinis „Audi Q7 e-tron“ pristatomas kaip sportiškas, patogus ir tuo pačiu labai efektyvus. 100 km/val. greitį „Q7 e-tron“ pasiekia per 6,2 sekundės, o naudodamas ličio jonų baterijos energiją gali važiuoti 135 km/val. maksimaliu greičiu. Dirbant dyzeliniam jėgos agregatui maksimalus automobilio greitis padidėja iki 230 km/val.

Efektyvus naujosios kartos V6 dyzelinis variklis išvysto 190 kW (258 AG) pajėgumą, o jo sukimo momentas – 600 Nm. Elektrinis variklis pasiekia 94 KW (127 AG) pajėgumą.

„Audi Q7 e-tron quattro“ ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti įvairiais būdais. Per trumpą laiką įkrauti bateriją galima naudojant specialias greito įkrovimo stoteles arba pramoninius kontaktinius elektros lizdus. Iš aukštos įtampos tinklo baterija įkraunama per 2,5 valandos, o iš buitinio tinklo įkrovimas užtruktų 8 valandas.

Automobiliui važiuojant akumuliatorius iš dalies įsikrauna ir pats dėl vykstančių energijos rekuperacijos procesų. Automobilio efektyvumą didina ir standartinė šilumos valdymo sistema su integruotu šilumos siurbliu, kuris perteklinę elektros komponentų išskiriamą šilumą nukreipia į automobilio saloną. Taip automobilio viduje palaikoma norima temperatūra ir kiti patogumai, ypač vertinami ilgose kelionėse.

„Audi Q7 e-tron“ visureigis įprastomis sąlygomis važiuoja elektra, tačiau vairuotojas gali rinktis vieną iš trijų energijos naudojimo režimų ir dviejų variklių. Naudojant elektros režimą automobilio ratus suka elektros jėgainė, o hibridiniame režime valdymo sistema savarankiškai nusprendžia kurį važiavimo tipą pasirinkti. Akumuliatoriaus įkrovos palaikymo režime sistema išsaugo turimą elektros energiją jos nenaudodama.

„Audi Q7 e-tron“ automobilio ilgis – 5,05 m, gamintojo tikinimu, tai talpiausias savo segmento modelis. Jo vidaus erdvės pilnai užtenka penkiems žmonėms, o bagažinė – 890 litrų talpos.

„Q7 e-tron“ komplektuojamas su 19 colių ratlankiais ir trimačiais priekiniais žibintais. Automobilio standartinės įrangos sąraše yra ir „Virtual Audi cockpit“ – visiškai skaitmeninis 12,3 colio įstrižainės prietaisų skydelis, atkuriantis aukštos rezoliucijos informaciją. Vairuotojas aprūpinamas įvairių rūšių infomacija, – tokia kaip galios, elektros energijos suvartojimas, energijos, elektros ir kuro rezervai bei elektros baterijos lygis.

Standartinės įrangos „Audi Q7 e-tron“ automobilio kaina Lietuvoje – nuo 82 tūkst. 700 eurų su PVM.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Aplinką teršiančių automobilių atsisakysiantiems britams „Ford“ siūlo išmokas

„Ford“ antradienį pranešė siūlysiantis pinigines išmokas britams, nusprendusiems atsisakyti...

„Siemens“ elektrifikuos pirmą greitkelio atkarpą Vokietijoje, kuria judės krovininis transportas (6)

„ Siemens “ koncernas pasirašė susitarimą dėl pirmos greitkelio atkarpos elektrifikavimo...

Vilniuje riaumojo galingieji „Mercedes-AMG“ automobiliai (19)

Šį pirmadienį Vilniuje vyko „ Mercedes-Benz StarExperience“ renginys, kurio metu buvo...

Kinijos „Great Wall Motor“ planuose – „Fiat Chrysler“ įsigijimas

Kinijos automobilių gamintojas „ Great Wall Motor “ svarsto galimybę įsigyti koncerną „ Fiat...

A. Merkel: Vokietijos automobilių kompanijų vadovai nenusipelno didžiulių išmokų

Daugiamilijoninės išmokos didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų vadovams yra...

Top naujienos

Lietuviškos kainos galioja ne visiems: pasiūlė mokėti gerokai brangiau

Lietuvoje įdarbinus profesionalę iš užsienio, paaiškėjo labai nemalonus dalykas: visus leidimus...

Tiesiog atėmė žadą: 70 eurų kainavusio bilieto pareikalavo ir iš 4 mėnesių kūdikio (318)

DELFI skaitytoja Virginija pasakoja patekusi į absurdišką situaciją – už galimybę stebėti...

Lietuvos bankas persikels iš prabangaus pastato: specialistai įvardija vienintelį jo privalumą (13)

Lietuvos bankui paskelbus, kad išsikraustys iš pačiame miesto centre esančių pastatų į...

Dėl planų griauti pajūrio tualetus ginklus surems teisme: tai – absurdas (51)

Rugpjūčio pradžioje naujieji Palangos paplūdimio tualetai buvo pripažinti neteisėtais...

Nigerijoje vaikai vis dažniau verčiami savižudžiais teroristais

Jungtinių Tautų Vaikų fondo (UNICEF) duomenimis, teroristai Nigerijoje vis dažniau išpuoliams...

Kuriantiems savo namus – vertingi interjero architektės patarimai (5)

Nemažai apie savo būsto interjerą galvojančių žmonių vis dar iki galo nesupranta, ko gali...

Šiaurės Korėjoje savo noru gyvenęs JAV karys: apie mirtį pranešta tik po metų (18)

Sūnūs patvirtino, kad dar 2016 metais nuo insulto mirė paskutinis Šiaurės Korėjoje gyvenęs JAV...

Dėl suvalgyto saldainio – konfliktas su prekybos centro apsaugos darbuotoju (304)

Prieš pirkdami maisto produktus turguje, nesibodite jų paragauti, o pardavėjai tai leidžia.

Nuo dukrytės gimimo iki bilieto į Europos čempionatą: geresnės vasaros naujokas negalėjo tikėtis (1)

Pirmadienio vakarą komandos draugai Eimantą Bendžių sveikino su dukrytės gimimu, o jau po paros...

Kerintis atsisveikinimas su vasara: vėjyje ir L. Somovo muzikoje plazdanti Jazzu svaigino tūkstančius (19)

Antradienio vakarą į Vilniaus Universiteto botanikos sodą renkasi minios Leono Somovo ir Justės...