„Mes dirbame su keliais projektais, kurie padėtų pagerinti ekonomiškumą, tarp jų yra ir mažalitražis hibridas“, – sakė vyriausiasis kompanijos inžinierius Koji Sato.

Naujasis GS Europą turėtų pasiekti kitų metų viduryje, pirkėjams bus siūlomos dvi versijos: hibridinė GS450h (3.5 l, 338 AG V6 variklis) ir GS250 (2.5 l, 206 AG V6 variklis).

Mažesnio darbinio tūrio hibridinis variklis naujajam GS leistų tapti konkurencingesniu tokių modelių kaip „BMW 520d” ar „Audi A6 2.0 TDI“ atžvilgiu.

Dyzelinės versijos „Lexus“ planuose nėra. „Lexus“ yra prisirišęs prie hibridinių technologijų ir mes norime toliau jas vystyti“, – aiškino K.Sato.

Kol kas jokių oficialių techninių duomenų apie būsimą hibridą neskelbiama. „Auto Express“ žiniomis, tai bus hibridinė sistema su keturių cilindrų benzininiu varikliu, o bendra sistemos galia turėtų siekti apie 180 AG.

K.Sato taip pat atskleidė, kad „Lexus“ taip pat norėtų gaminti sportišką „GS F“ versiją, kuri galėtų konkuruoti su „BMW M5”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją