Kompanijos bosas Martinas Vinterkornas žurnalui „Bild“ prasitarė, kad naujasis automobilis turės hibridinį variklį. Gerokai anksčiau vokiečiai pranešė, kad Veyrono įpėdinis bus pakrikštytas „Bugatti Chiron“ vardu, o premjeros šampanas turėtų būt iššautas kitąmet.

Nors Chironas panašus į Veyroną, kaip du vokiško lietaus lašai, vis dėlto net 90 proc. detalių bus arba visiškai naujos, arba gerokai atnaujintos, patobulintos. Kaip ir jo pirmtakas, eiklusis Bugatis kainuos pasiutusius pinigus – ne mažiau 2-jų mln. eurų. Chironą siutins 8 l, dvigubos V šešiolikos cilindrų motoras, kurio ir šiaip jau nemenką galią pastiprins net 4 turbinos.

Tad nė vieno vairuotojo neturėtų stebinti, kad šitų įspūdingų skaičių rezultatas sieks 1500 tūkst. AG. Iki 100 km/val.

„Bugatti Chiron“ įsivažiuos tik per 2 sek., o nuo policijos pareigūnų vairuotojas galės sprukti ne mažesniu, kaip 450-ties km/val. greičiu. Nepaisant tokių „išsišokėliškų“ galios ir dinamiškumo rodiklių, naujasis Bugatis atitiks griežtus Euro-6 normų reikalavimus.