Visų pirma, laikantis dabartinių tendencijų, „Civic“ bus siūlomas su turbininiais varikliais. Tarp jų bus du nauji benzininiai motorai: 1.0 litro darbinio tūrio 3 cilindrų 127 AG galios jėgainė ir 1.5 litro 4 cilindrų 180 AG agregatas. Abu jie bus derinami su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba su variatoriumi.

Dinaminiai rodikliai kol kas neskelbiami, palaukime Paryžiaus parodos, kuri startuos kitą savaitgalį.

Vėliau bus pasiūlytas ir iš esmės modernizuotas 1.6 litro „turbodyzelis“, kurio galia sieks apie 120 AG.

Hečbekas sukurtas ant naujos platformos, dėl to tapo 16 kilogramų lengvesnis nei jo pirmtakas, o kėbulo atsparumas gniuždymui išaugo net 52 procentais.

Be to automobilis tapo didesnis ir žemesnis. Dabar jo ilgis – 4497 mm (130 mm daugiau), plotis – 1800 mm (30 mm daugiau), aukštis – 1421 mm (20 mm mažiau). Ratų bazė ūgtelėjo nuo 2670 iki 2700 mm, o bagažinės dydis nepakito – 478 litrai.

Salone vairuotojus turėtų pradžiuginti skaitmeninis prietaisų skydelis, antros kartos multimedijos sistema „Connect“ su septynių colių skersmens lietimui jautriu ekranu bei „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcionalumu.

Tarp elektroninių vairuotojo asistentų – tradiciniais tampantys šiuolaikinių automobilių atributai: priekinio susidūrimo perspėjimo, eismo juostos laikymosi, adaptyvi greičio kontrolės sistemos, aklųjų zonų priežiūros asistentas ir eismo ženklų atpažinimo sistema.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)