Garsioji Nürburgringo lenktynių trasa tarsi magnetas traukia ne tik sportininkus, bet ir serijinių automobilių gamintojus. Bene sudėtingiausias pasaulyje žiedas idealiai tinka ilgalaikiams profesionaliems naujų mašinų modelių bandymams prieš įjungiant konvejerius.
Hyundai i30
© Gamintojo nuotr.

21 kilometro ilgio vadinamoji „Šiaurinė kilpa“ turi 73 posūkius, aukščio skirtumas tarp žemiausio ir aukščiausio taško čia siekia net 300 metrų, o kai kurių įkalnių ir nuokalnių kampas siekia 17 laipsnių. Ši aplinka leidžia neįtikėtinai pagreitinti ilgalaikių bandymų procedūras: per savaitę „žaliajame pragare“ pilotai-bandytojai nuvažiuoja apie 480 ratų ir nors tai tėra 10 tūkst. kilometrų, inžinieriai surenka beveik tiek pat informacijos, kiek įprastomis sąlygomis įveikus 150 – 180 tūkst. kilometrų. T. y. per trumpesnį laiką atliekama daugiau skirtingų automobilio sistemų testų, tiek naudojant matavimo įrangą, tiek fiksuojant patyrusių pilotų-bandytojų pastabas. Bandymus „suspaudus laike“ atsiranda galimybė greičiau patobulinti svarbiausius dalykus – variklio darbą, vairavimą, stabdžių sistemą, valdymą ir pakabos reguliavimą. Naujasis bandymo centras leidžia inžinieriams visas korekcijas įvertinti realiu laiku ir per vieną bandymų ciklą atlikti daugiau pakeitimų.

Visa tai lėmė „Hyundai Motor Group“ vadovų sprendimą investuoti į modernų bandymų centrą prie Nürburgringo lenktynių trasos. Statybos prasidėjo praėjusių metų vasarą, o prieš keletą dienų duris atvėrė erdvus 3622 kv. metrų ploto kompleksas su dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimui skirtomis patalpomis. Į šį bandymų centrą koncernas (kompleksu galės naudotis ir „Kia“ padalinio žmonės) investavo 6,6 mln. eurų ir reikšmingai išplėtė nuo 2003-ųjų Rüsselsheime veikusio europinio padalinio „Hyundai Motor Europe Technical Center“ (HMETC) galimybes.

Hyundai bandymų centras Nurburgringe
© Gamintojo nuotr.
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (18)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (36)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (12)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Top naujienos

Seimo nariai nenori įteisinti savo atostogų (17)

Dar 2005 metais gautas Konstitucinio Teismo išaiškinimas, kad parlamentarams reikia įstatymu...

Po rekonstrukcijos atidarytą „Maximą“ sekmadienio vakarą užliejo vanduo gedimas parduotuvėje likviduotas (171)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1351)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Išbandymas alkotesteriu: kodėl pareigūnai vengia antro karto

Socialiniuose tinkluose garsiai nuskambėjo istorija, kai viena vairuotoja pasiskundė, jog policijos...

Norite užauginti sveikus vaikus? Sekite suomių pavyzdžiu (2)

Aktyvūs vaikai yra ne tik laimingesni, bet pasižymi geriau išlavintais gebėjimais, sveikatos...

Persigalvojo: su slaptažodžiais nebereikia tiek vargti (5)

Tikriausiai jūsų slaptažodis – paini raidžių, skaičių ir punktuacijos kombinacija. Pasirodo,...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien (10)

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (75)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (41)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...