Šių metų pradžioje įvykusioje CES 2014 tarptautinėje elektronikos parodoje „Audi“ bendrovės stende buvo pademonstruotas gausiomis elektronikos inovacijomis stebinantis būsimojo TT salonas. Kovo mėnesį duris atversiančiame Ženevos autosalone bus galimybė išvysti ir visą automobilį.
Audi TT eskizai
© Gamintojo nuotr.

Naujojo „Audi TT“ dizainas perėmė keletą sportinio superautomobilio R8 bruožų: keturių žiedų emblema persikėlė ant variklio gaubto briaunos, priekinė dalis pasipuošė keletu horizontalių linijų, dėl kurių automobilis atrodo žemesnis, masyvesnis ir sportiškai raumeningesnis. Išaugo esminių elementų proporcijos – akivaizdžiai pastambėjo „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, šalia jų esančios oro įsiurbimo kiaurymės, ratų arkos.

Priklausomai nuo komplektacijos, priekinių žibintų blokuose gali būti vieno iš trijų tipų šviesos elementai – įprastas halogeninių ir LED lempučių rinkinys, papildomai užsakomi vien tik LED žibintai arba šiuo metu patys pažangiausi kompiuterizuoti segmentiniai Matrix LED žibintai.

Šoninis automobilio profilis suformuotas iš atpažįstamų klasikinių „Audi TT“ ir naujoviškų, R8 superautomobiliui giminingų elementų derinio. Apatinėje kėbulo dalyje matyti įdomiai užriesta briauna, atliekanti ne tik slenksčio linijos funkciją, bet ir stilistiškai jungianti masyvias priekines ir galines ratų arkas, taip suteikdama apatinei kėbulo daliai veržlumo. Pagrindinis vidurinės kėbulo dalies akcentas – ties priekiniais žibintais prasidedanti ir per visą šoninę plokštumą link automobilio galinės dalies nutystanti tornado linija sustiprina slenksčio linijos kuriamą veržlumo įspūdį. Stogas, kaip ir pirmtako, išlieka arkos formos, o galinis statramstis harmoningai susilieja su galine automobilio dalimi.

Galinėje dalyje taip pat matyti keletas automobilio plotį, žemumą ir tvirtą sudėjimą akcentuojančių horizontalių linijų. Kėbulo spalva nudažyto improvizuoto bamperio apatinėje dalyje yra juodos spalvos difuzorius su dviem išmetimo vamzdžiais. Šiek tiek vėliau pasirodysianti padidintos galios TTS modifikacija bus komplektuojama net keturiais išmetimo vamzdžiais.

Automobilio salone vyrauja įdomus sportinio asketiškumo ir aukštų technologijų derinys. Vairuotoją ir keleivius naujasis „Audi TT“ pasitinka visiškai nauju, praeities analogų neturinčiu salonu. Žvelgiant iš viršaus, prietaisų skydelis primena siaurą ir grakštų lėktuvo sparną, o apvalios orapūtės su tiesiog jose sumontuotomis oro kondicionieriaus valdymo priemonėmis atrodo tarsi užuomina į galingus aviacinius variklius. Visi oro kondicionieriaus valdikliai patogiai pasiekiami, o šalia esančiuose papildomuose ekranėliuose rodoma informacija – lengvai įžiūrima.

Skambiu „Audi virtual cockpit“ vardu pavadintas naujoviškas prietaisų skydas labiau primena borto kompiuterį, o ne įprastą automobilio rodmenų skalių rinkinį. Šis visiškai skaitmeninis rodmenų masyvas visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, t.y. tiksliai pirmyn žvelgiančio vairuotojo matymo lauke, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos. Toks sprendimas leido Audi dizaineriams suformuoti ypač asketišką, lengvasvorių elementų masinio naudojimo filosofiją atitinkančią priekinę salono dalį.

Nors „Audi“ inžinieriai tikina, kad „Audi virtual cockpit“ prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, MMI sistema ir pažangesni jos analogai išlieka tiek baziniame, tiek papildomų komplektacijų sąrašuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

BMW atskleidė įspūdingą modelį (24)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (11)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (21)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Į Lietuvą atvežtas riboto leidimo „Range Rover Velar“ (6)

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus jau pasiekė pirmieji visureigiai „...

Top naujienos

Elitinėje vietoje – gėdingas vaizdas (68)

Išklypusios plytelės ir išlūžę latakai, daug metų neveikiantis apgriuvę fontanas. Taip jau ne...

Lekiate prie jūros? Nepamirškite, Jus stebi (22)

Atostogauti galima ir reikia, tik ne tuomet, kai vairuoji. Tokią žinią visą vasarą vairuotojams...

Pirmą „Lietuvos ryto“ treniruotę surengęs R. Kurtinaitis palinkėjo A. Gudaičiui parvežti medalį susipažino su asistentu (1)

Vilniaus „Lietuvos ryto“ komanda šeštadienio rytą surengė pirmą treniruotę, kurią,...

Rusija: Surguto mieste vyras peiliu sužeidė aštuonis žmones (12)

Šeštadienį Surguto mieste (Chantų-mansių autonominė apygarda) peiliu ginkluotas nežinomas vyras...

Lietuviai rado dar vieną apsipirkimo maršrutą (112)

Europos statistikos agentūros „Eurostat“ duomenimis, Lietuvoje šiemet prekių ir paslaugų...

Vienas šuolis į vandenį pakeitė šeimos gyvenimą istorija sujaudino tūkstančius (55)

Birželio 10 d. vilnietis Aurimas Vėbra patyrė labai sudėtingą traum ą – penkto kaklo...

Karščiausi brandaus amžiaus vyrai, įrodantys, kad amžius – tik skaičius

Visi šie vyrai jau ne jaunikliai, visi jie puikiai atrodo ir mielai kelia savo asmenukes į...

R. Bogdanas. Iš ko Šiaurės Korėja gavo ukrainietiškus variklius raketoms? (583)

Vienas tarptautinis detektyvas artėja prie finišo tiesiosios. Įvyks teismas Hagoje, kuris paskelbs...

Odos vėžio simptomai, kurie dažnai būna nematomi (1)

Dažniausiai – 99 atvejais iš 100 – odos vėžys yra aiškiai regimas kūno paviršiuje (nors...