Viešojo sektoriaus skiriamas finansavimas taps rimta parama gamintojams. Elektromobilius Kinijoje šiuo metu surenka kelios įmonės, todėl trumpalaikėje perspektyvoje jos dar negali efektyviai konkuruoti su tradicinius variklius turinčiomis transporto priemonėmis.

Taip pat Pekinas planuoja elektromobiliams bei kai kurioms hibridinėms transporto priemonėms netaikyti pardavimų mokesčio bei tokių automobilių pirkti valdininkams.

Kinija pastaruoju metu itin daug pastangų deda mažindama angliavandenilių emisijas, nes dideli šių kiekiai kenkia aplinkai. Be to, pareigūnai įsitikinę, kad tokios skatinimo priemonės aktyvina automobilių gamybos srities inovacijas.

Vyriausybė siekia, kad jau iki 2017 metų elektromobilių dalis tarp perkamų viešajam sektoriui transporto priemonių sudarytų maždaug 30 proc. Po to, kai regioninė valdžia pasieks planinį vidurkį, jis bus vėl didinamas.

Vokiečių gamintojos BMW, šiais metais Kinijoje pradėsiančios pardavinėti savo elektromobilius, atstovai mano, kad tokių transporto priemonių rinka šalyje taps didžiausia jau per penkis ateinančius metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)