„Stacionarūs greičio matuokliai turėtų būti diegiami „karščiausiose“ miesto vietose, pasižyminčiose didžiausiu avaringumu, o mobilių greičio matuoklių vietos bus keičiamos atsižvelgiant į policijos bei gyventojų pasiūlymus. Tikimės, kad ši sistema kardinaliai pagerins viešąjį saugumą Kauno mieste. Užsienio praktika byloja, jog tinkamai įdiegus tokio tipo sistemą avaringumas sumažėja 30 proc., o mirtingumas 20 proc“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Danas Bortkevičius.

„Kuo gatvė ilgesnė ir platesnė, tuo daugiau eismo įvykių joje įvyksta. Norėtųsi, jog kiekviename Kauno mikrorajone būtų įrengta po 1-2 greičio matuoklius. Ypatingai tokiose vietose kaip Kleboniškio gatvė, kur šiemet jau žuvo du eismo dalyviai dėl leistino greičio viršijimo“, – pabrėžė Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas.

Numatoma, kad nauji greičio matuokliai Kaune galės ne tik fiksuoti automobilių greitį. Pagal konkurso reikalavimus, bus perkami dvikrypčiai greičio matuokliai – bus matuojamas tiek atvažiuojančių, tiek nuvažiuojančių automobilių greitis, jie automobilių numerius galės fiksuoti 4 eismo juostomis.

Be to, radarai aptiks ieškomų transporto priemonių numerius, galės užfiksuoti, kurie automobiliai važinėja nedrausti ar neatlikus techninės apžiūros. Matuokliai fiksuos tokius KET pažeidimus kaip važiavimas per raudoną šviesą, važiavimas neleistinoje eismo juostoje, o užfiksuoti pažeidėjai bus filmuojami.

Žadama, kad visas procesas – nuo pažeidėjo nufotografavimo iki administracinio teisės pažeidimo protokolo suformavimo – bus automatinis.

Kur stovės matuokliai – dar nežinoma

Konkrečios gatvės, kuriose bus montuojami greičio matuokliai, dar nėra patvirtintos. Policija pateikė gatvių sąrašą, iš kurių bus atrinktos aštuonios.

DELFI žiniomis, greičio matuokliai veikiausiai bus sumontuoti tose magistralinėse Kauno gatvėse, kurios neseniai buvo sutvarkytos. Tai Jonavos ir Tunelio gatvės, Šiaurės prospektas, Karaliaus Mindaugo prospektas.

„Visos priemonės, kurios saugo žmogaus gyvybę, yra geros ir pateisinamos. Susisiekimo ministerijai skirstant lėšas turėtų būti numatyta atskira eilutė savivaldybėms, kurios pačios galėtų įdiegti saugumo priemones, užtikrinančias saugų eismą“, - pabrėžė Kauno miesto tarybos narys Vygantas Gudėnas.

„Diskusija dėl greičio matuoklių sistemos tęsėsi jau apie pusmetį. Matome, jog suremontuotos gatvės traukia greitį mėgstančius vairuotojus, tad paraleliai su gatvių remontu turi būti įdiegiamos ir saugumo sistemos“, - sakė Kauno miesto tarybos narys, Eismo saugumo komisijos pirmininkas Vytas Bancevičius.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (240)