Kaip atrodo prasčiausiai šiemet „Euro NCAP“ saugumo bandymuose įvertintas automobilis

 (15)
Euro NCAP“ – daugeliui gerai žinoma Europoje parduodamų automobilių saugumą tikrinanti agentūra. Negailestingi šios organizacijos atliekami testai neabejotinai prisidėjo prie to, kad šių laikų automobiliai yra kur kas saugesni nei tie, kuriuos turėjome prieš dešimtis metų. Visgi, vienas automobilis ir šiandien rodo itin prastus rezultatus – prasčiausias šiemet bandytas automobilis surinko vos dvi žvaigždutes iš penkių.

Kad geriau suprastumėte, koks prastas tai rezultatas pabrėšime, kad joks kitas šiais metais bandytas automobilis taip prastai nepasirodė. Iš tikrųjų, dauguma šiuolaikinių automobilių be vargo surenka penkias žvaigždutes, ypač jei jie turi pagrindinę saugumo įrangą ir gerai suprojektuotas saugumo zonas automobilio kėbule.

Tuo tarpu „Ford Mustang“ prastai pasirodė ir dėl nepilnavertės saugumo įrangos, ir dėl netobulai suprojektuoto kėbulo.

Bandytas „Ford Mustang“ neturi gerų juostos ir greičio palaikymo technologijų, vaikiška sėdynė tinkamai gali būti tvirtinama tik gale, nors priekyje daugiau vietos, net diržai gale laiku neįsitempia. Tiesa, reikia pažymėti, kad bandymas buvo atliktas metų pradžioje ir dabar pirkėjai gauna automobilius su šiek tiek daugiau saugumo ir komforto įrangos. Kita vertus, pėsčiuosius „Mustang“ kėbulo forma vis tiek negailestingai šienautų kaip ir iki šiol.

Aišku, dviejų žvaigždučių automobilio bandymai atrodo nekaip. 50 km/val. greičiu įsirėžę į specialiai tam skirtą platformą dauguma automobilių yra stipriai apgadinami. Siekiama, kad kėbulas sugertų smūgio jėgą, apsaugodamas kabiną. Tačiau „Ford Mustang“ ne tik stipriai susilankstė, bet ir nepakankamai gerai apsaugojo keleivius.

Problema – saugos diržai, kurie nesuteikia reikiamos paramos. 64 km/val. greičiu atliktas bandymas, kurio metu tik 40 proc. automobilio priekio trenkiasi į platformą, atrodo dar prasčiau. Išsiskleidusi šoninė vairuotojo oro pagalvė nuplėšia lubų apdailą, kuri tuomet gali sužaloti gale sėdinčius vaikus.

Nemažai žmonių bando pateisinti prastą „Ford Mustang“ pasirodymą, teigdami, kad automobilis yra vienas iš pigiausių savo klasėje. Tačiau ekspertai nesutinka su tokiu paaiškinimu. Bandymuose dalyvauja daugybė labai pigių automobilių, bet visi jie šiemet pasirodė geriau.

Ar tai pakenkė „Ford Mustang“ reputacijai? Tikriausiai ne, nes tai yra automobilis, kurį žmonės perka dėl greičio ir charakterio, o saugumas, kuro sąnaudos, ekologija ir kitos praktinės kategorijos lieka kažkur prioritetų sąrašo gale. Visgi, „Ford“ į tai žiūri rimtai ir žada, kad naujesni „Mustang“ modeliai bus kur kas saugesni.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (2)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Be pasigailėjimo: įrangos neatnaujinę „Volkswagen“ tiesiog išregistruojami (24)

„Volkswagen Group“ pagamintų dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta emisijų klastojimo įranga, savininkai Vokietijoje, atsisakę atnaujinti programinę įrangą, neteks savo transporto priemonės registracijos. Skelbiama, kad šis reikalavimas susijęs su VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliais, rašo europe.autonews.com.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.
Facebook draugai