Michaelas Hornas pripažino, kad susiklosčiusi situacija yra „kelianti itin daug nerimo“. Tiesa, anot jo, sprendimas naudoti tokius įrenginius buvo priimtas ne įmonės valdybos, bet atskirų asmenų. „Mano supratimu, keli programinės įrangos inžinieriai ir buvo tie asmenys, įdiegę šiuos įrenginius“, - teigė jis. Anot padalinio vadovo, po kilusio skandalo darbo neteko trys darbuotojai, tačiau dėl teisinių priežasčių jis konkrečių pavardžių nurodyti negalėjo.

M. Hornas kalbėjo Jungtinių Valstijų Atstovų Rūmų Energetikos ir prekybos komitete. Daugelis jo narių buvo nusiteikę skeptiškai. Pavyzdžiui, Kongreso narys Chrisas Collinsas teigė: „VW bando mus įtikinti, kad tai kelių suktų inžinierių darbas. Netikiu tuo“.

„Sutinku, kad tuo tikrai sunku patikėti. Pats asmeniškai sunkiai tuo tikiu“, - sakė M. Hornas. „Nemanau, kad kas panašaus atrodė įmanoma „Volkswagen“ įmonių grupėje. Palaužėme savo klientų, tiekėjų, darbuotojų pasitikėjimą, praradome visuomenės ir reguliavimo institucijų paramą“, - kalbėjo jis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)