Šiuo metu „Jaguar“ modelių gamą sudaro XF ir XJ sedanai, taip pat sportinis XK automobilis. Teigiama, kad pigesnis už XF modelis leistų „Jaguar“ konkuruoti su tokiais automobiliais kaip BMW 3-serija, „Audi A4“ ir „Mercedes-Benz“ C-klase, t.y. geriausiai parduodamais prestižinio segmento lyderių modeliais.

„Šio automobilių segmento svarba ekonominiu atžvilgiu nekelia abejonių. Būtume kvaili, jeigu ten nežengtume“, – sakė „Jaguar“ prekės ženklo direktorius Adrianas Hallmarkas.

Jau žinoma, kad 2013 m. „Jaguar“ modelių gamą papildys dar vienas modelis – tai bus hibridinis superautomobilis C-X75. Gamintojų teigimu, priklausomai nuo rinkos ir mokesčių, „Jaguar C-X75“ kainuos nuo 700 tūkst. svarų sterlingų (2,74 mln. Lt). Kompanija pabrėžia, kad C-X75 pavadinimas išliks vystant projektą, tačiau serijinio modelio vardas turėtų paaiškėti vėliau.

„Jaguar“ žada, kad C-X75 maksimalus greitis sieks apie 320 km/val. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per mažiau nei 3 sek., o 160 km/val. greitis bus pasiekiamas per mažiau nei 6 sek.

Nauji modeliai yra dalis „Jaguar-Land Rover“ valdančio Indijos koncerno „Tata Motors“ strategijos, kurioje numatyta naujų automobilių vystymui skirti 2,5 mlrd. JAV dolerių. Šie pinigai bus skirti 40 naujų ar atnaujintų modelių finansavimui.

Praėjusiais finansiniais metais „Jaguar-Land Rover“ kompanijos pajamos sudarė 57 proc. visų „Tata Motors“ koncerno įplaukų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją