Sausio-birželio mėnesiais iš viso VW pardavė 5,04 mln. automobilių, šiuo laikotarpiu „Toyota“ pardavimų apimtys pasiekė kiek mažiau – 5,02 mln. transporto priemonių.

Antradienį japonų bendrovė nurodė, kad jos pardavimai, lyginant su tuo pačiu 2014 metų mėnesiu, smuko 1,5 proc. Daugiausia įtakos tokiam nuosmukiui turėjo nuosilpis besivystančiose rinkose.

VW jau kurį laiką siekė aplenkti „Toyota“ – norėta šį tikslą pasiekti 2018-aisiais, tačiau vokiečiams pavyko jį įgyvendinti trimis metais anksčiau.

„Toyota“ savo pirmojo šių metų pusmečio rezultatus paskelbs ateinančius savaitės antradienį, o „Volkswagen“ informaciją paviešins jau šį trečiadienį.

Vokietijos automobilių pramonės valdybos centro vadovas Stefanas Bratzelis kalba: „VW pavyko pardavimų karūną iškovoti sunkiu laikotarpiu – didžiosiose automobilių rinkose matyti nuosmukis. Gamintojams teks atlaikyti nuosmukį Kinijoje, jeigu jie nori išlaikyti pirmaujančią poziciją“.

2014 metais „Toyota“ pardavė 10,23 mln. transporto priemonių, tačiau jos atstovai prognozuoja, kad šiemet rodiklis smuks iki 10,15 mln. automobilių.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)