Šiaurės rytų Kinijos mieste Činhuangdao šiuo metu vykdomi bandomieji šio išskirtinio autobuso reisai. Prieš du mėnesius jis buvo pirmą kartą pademonstruotas 19-oje Pekine vykusioje tarptautinėje pažangiausių technologijų parodoje „China Beijing International High-Tech Expo“. Bet po įmonės „Jinchuang Corp“, atsakingos už pirmąjį TEB, atliktų testų iškilo šiokių tokių klausimų ir dvejonių.

Visų pirma, per bandomąjį reisą nebuvo imituojamos realios eismo sąlygos: TEB tenuvažiavo maždaug 300 metrų. Be to, paaiškėjo, kad Činhuangdao miesto vadovai nė nežinojo apie bandymus, todėl nestebina ir distancija.

Buvo pateikta nemažai klausimų apie TEB eksploataciją. Dažniausiai buvo teiraujamasi, kokio aukščio transporto priemonės tilps po šiuo neįprastu autobusu. Taigi, po šia, traukinį labiau primenančia naujove, galės važiuoti tik 2,1 metro aukščio transporto priemonės, tuo tarpu transporto priemonių aukštis Kinijos keliuose ribojamas iki 4,2 metro.

Įvykį temdo ir tai, kad TEB, kaip skelbiama svetainėje „Shanghaiist“, gali būti apgaulingas ir sandorio šalims naudingas investicinis projektas, kurio tikslas – apgauti investuotojus. Kinijos vyriausybė ėmėsi griežtų priemonių tokio tipo finansavimo atžvilgiu, o daugelis departamentų, įskaitant Činhuangdao ir Šanchajaus Jiao Tong universiteto miesto plėtros ir reformų komisiją, nuo projekto atsiribojo.

Tuo metu projekto vykdytojai išplatino visiškai priešingą informaciją.

TEB inžinierius-konstruktorius Song Youzhou tokius tvirtinimus paneigė ir stengėsi įtikinti, kad jo komandai nėra už ką atsiprašinėti: „Visiškai nieko blogo nepadarėme. Pastarieji bandymai įrodė, kad autobuso konstrukcijos idėja tikrai įgyvendinama.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)