„Kwid“ modelis nė vienos suaugusių keleivių apsaugos žvaigždutės negavo tiek versijoje su oro pagalvėmis, tiek versijoje be oro pagalvės, savo pranešime nurodė organizacija.

„Renault“ yra pagaminusi apie 5 tūkst. tų „Kwid“ modelių, kuriuos neseniai išbandė minėta organizacija, vienetų. Pirmoji modelio versija, kuri buvo pagaminta praėjusiais metais, taip pat negavo nė vienos žvaigždutės, pažymėjo organizacija.

„Global New Car Assessment Program“ nurodė, kad „Renault“ nuo praėjusių metų siekė pagerinti „Kwid“ saugumą, tačiau organizacija dar neišbandė tos modelio versijos, kurios gamyba pradėta anksčiau šį mėnesį.

„Renault“ elektroniniu paštu atsiųstame pranešime teigė, kad visi jos modeliai viršija Indijos valdžios nustatytus saugumo standartus. Automobilių gamintoja sakė, kad yra įsipareigojusi laikytis saugumo bandymų nuostatų, kurie naujiems automobiliams Indijoje įsigalios 2017 metais, o jau važinėjantiems automobiliams – nuo 2019 metų.

Organizacija savo pranešime nurodė, kad nė vienos žvaigždutės taip pat negavo „Maruti Suzuki“ modeliai Indijoje „Celerio“ bei „Eeco“, „Hyundai Motor“ modelis „Eon“ ir „Mahindra & Mahindra“ modelis „Scorpio“, kurie yra vieni populiariausių šioje šalyje.

2015 metų gegužę pristatyto „Kwid“ kaina prasideda nuo 262 tūkst. 113 rupijų (3927 dolerių), o šoninę vairuotojo oro pagalvę jame galima pasirinkti, rašoma „Renault“ tinklalapyje.

Dėl „Kwid“ paklausos „Renault“ pardavimai Indijoje praėjusį mėnesį augo daugiau negu dvigubai. Ši automobilių gamintoja, Indijos rinkoje užimanti trečią vietą, pardavė iš viso 12 tūkst. 426 automobilius – 211 proc. daugiau negu užpraėjusį mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)