Elektrinių automobilių gerbėjų labai lauktas visais ratais varomas „Tesla Model X 90D“ vienu pakrovimu galės nuvažiuoti 411 kilometrų, o jo versija „P90D“ – 400 km.
Elektrinio miesto visureigio pristatymą kompanijos galva pradėjo nuo ilgo monologo apie jo saugumą, pabrėždamas, kad tai pirmasis SUV automobilis, gavęs maksimalias penkias žvaigždutes kiekvienoje saugumo testo (crash test) kategorijoje.
Automobilis bevieliu interneto ryšiu galės pats atsinaujinti programinę įrangą ir nuosekliai judės autonomiškumo link.
Tarp kitų „Model X“ išskirtinumų: specialus oro filtras ir, be abejo, galinės durelės. „Bioweapon Defence Mode“ (gynybos prieš bakteriologinį ginklą sistema – vert.) – taip E. Muskas pavadino didelio oro filtro galimybes, tarp kurių ne tik kokybiškesnis oras, bet ir apsauga nuo įvairių bakterijų, dujų bei kitokių apokaliptinių scenarijų.
Lyg vanago sparnai atsidarančios galinės „Model X“ durelės turi sensorius, kurie „mato“ kiaurai metalą ir sugeba nustatyti, kokiame aukštyje yra jūsų garažo lubos. Tokiu būdu durelės reguliuojasi, kiek aukštai joms atsidaryti. Be to, E. Muskas scenoje pademonstravo, kaip galinės durelės sugeba pakilti net ir pastačius automobilį itin siaurame plote tarp kitų transporto priemonių.
Galingiausia „Tesla Model X“ versija naudos tą pačią dviejų elektros variklių (ant priekinės ir galinės ašių) kombinaciją, kaip ir „Model S P85D“ versija, ir pasieks 751 AG galią bei neįtikėtiną 966 Nm trauką. Iki 100 km/val. šie automobiliai įsibėgės per 3,2 sek., o maksimalus greitis sieks 248 km/val.