Įspūdingas „žaliūkas“ atnaujintoje versijoje turi visiškai valdomą pakabą, aktyvių aerodinaminių priemonių paketą, forsuotą variklį ir lenktynių režimo traukos kontrolę su devyniomis parinktimis. Šis automobilis – galingiausias ir greičiausia „Mercedes-AMG GT“ versija.

Galiniais ratais varomame automobilyje komplektuojamas keturių litrų darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis, kurio galia padidinta nuo 510 (AMG GT-S versija) iki 585 AG. Maksimalus 700 Nm sukimo momentas pasiekiamas 1900-5500 apsukų per minutę amplitudėje.

Naujose turbinose slėgis padidintas nuo 1,2 iki 1,35 baro, dvigubos masės smagratis tapo 700 gramų lengvesnis nei AMG GT-S versijoje, inžinieriai perdirbo išmetimo vožtuvus, perprogramavo valdymo elektroniką ir atliko kitų pakeitimų.

Variklio galią ratams perduoda automatinė septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžė. Ją pritaikant buvo pakeisti perdavimų skaičiai, pagerinta valdymo programa ir dėžės vėsinimas.

Transmisijos darbas keičiasi vairuotojui pasirenkant vairavimo režimus iš „Dynamic Select“ sistemos, kurioje atsirado papildomas pasirinkimas „Race“.

Iki 100 km/val. greičio šis automobilis įsibėgėja per 3,6 sekundės (GT-S versija – per 3,8 sek.). Maksimalus „Mercedes-AMG GT-R“ greitis siekia 318 km/val.

Lenktynėms skirto automobilio aerodinimikai inžinieriai skyrė didesnį dėmesį. Štai, po variklio skyriumi sumontuota speciali anglies pluošto detalė, kuri aktyvavus režimą „Race“ ir pasiekus 80 km/val. greitį pasislenka žemyn 40 milimetrų. Šis sprendimas pakeičia oro srautų paskirstymą ir leidžia važiuojant 250 km/val. greičiu sumažinti automobilį keliančiąją jėgą 40 kilogramų priekinei ašiai.

Priekinio buferio apačios kraštuose atsirado specialios vertikalios plokštelės, kurios taip pat reguliuojasi priklausomai nuo situacijos: užsidaro stabdant arba važiuojant dideliu greičiu ir atsidaro, kai reikalingas papildomas oras aušinimui. Šiuos procesus valdo kompiuteris.

Ant bagažinės dangčio sumontuotas oro aptakas, kurio kampą galima reguliuoti rankiniu būdu. Jis didina galinės ašies prispaudimą.

Automobilio važiuoklė pagaminta iš anksto galvojant apie lenktynes žiede. Siekiant subalansuoti svorį dauguma elementų pagaminti iš aliuminio ir plieno mišinio, o sportinė aktyvi pakaba „AMG Ride Control“ leidžia rankiniu būdu reguliuoti spyruoklių įtempimą bei galinių ratų posūkį iki pusantro laipsnio.

Be to, superautomobilyje sumontuotas galinės ašies elektronika valdomas riboto praslydimo diferencialas, iš anglies pluošto pagamintas alkūninis velenas (beveik perpus lengvesnis nei aliuminis, montuojamas AMG GT versijoje), titaninė išmetimo sistema su reguliuojamu garsu, anglies ir keramikos mišinio stabdžiai, 19 colių skersmens ratai priekyje ir 20-ies gale.

Užsakymai šiam automobiliui bus priimami nuo vėlyvo rudens, o gatvėse jis turėtų pasirodyti kitą pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)