Į Lietuvą jau atvyko „Ford KA+“

 (3)
Pernai vasarą pasirodęs kompaktiškas penkiaduris „Ford KA+“ – jau Lietuvoje. „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, „KA+“ tampa patrauklia alternatyva pirkėjams, kurie nori išvaizdaus, nedidelio ir nebrangaus automobilio, rašoma gamintojo atstovų pranešime.
"Ford KA+"
© Gamintojo archyvas

„Inchcape Motors“ salone „Ford KA+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.

Automobilyje „Ford KA+“ sumontuotas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis yra pritaikytas sklandžiam ir jautriam darbui, su plataus diapazono sukimo momentu. Siekta, kad tokį automobilį būtų malonu vairuoti tiek miesto sąlygomis, tiek važiuojant užmiesčio keliais.

Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.

„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. „KA+“ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.

Be to, „KA+“ yra praktiškas kasdienis palydovas: 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams, sumontuotos santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone įkurta net 21 laikymo vieta.

„KA+“ charakterį atskleidžia chromo apdailos detalės ant priekinių grotelių, buferių, durų rankenų ir veidrodžių. Interjerui būdinga grūdėta prietaisų skydelio apdaila, patvarios bei šiuolaikiškos medžiagos, stilingos tamsios anglies spalvos struktūros. Chromuoti akcentai sudėlioti ant durų, rankenų, paryškinti centrinės konsolės valdymo mygtukai, orlaidės.

Kaip standartinė įranga „Ford Ka+“ jau yra mechaninis oro kondicionierius, „Ford“ SYNC balsu aktyvuojama ryšių ir pramogų sistema su „AppLink“, priekinių langų ir durų veidrodėlių elektrinis valdymas, nuotolinis centrinis užraktas, apsaugos sistema su šešiomis oro pagalvėmis, elektroninė stabilumo kontrolė su pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema, greičio ribotuvas ir patogaus kuro įsipylimo sistema „Ford Easy Fuel“.

Galima rinktis papildomą kėbulo spalvą bei papildyti pageidaujamų automobilio funkcijų sąrašą: elektroninę klimato kontrolę, elektra valdomas priekines sėdynes, DAB garso sistemą, galinius automobilio statymo jutiklius, elektra valdomus galinius langus ir bei elektra valdomus šildomus durų veidrodėlius, tamsintus stiklus ir 15 colių lengvo lydinio ratlankius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (2)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Be pasigailėjimo: įrangos neatnaujinę „Volkswagen“ tiesiog išregistruojami (24)

„Volkswagen Group“ pagamintų dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta emisijų klastojimo įranga, savininkai Vokietijoje, atsisakę atnaujinti programinę įrangą, neteks savo transporto priemonės registracijos. Skelbiama, kad šis reikalavimas susijęs su VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliais, rašo europe.autonews.com.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.
Facebook draugai