Į „Inchcape Motors“ saloną Vilniuje ką tik atriedėjęs naujasis „Jaguar XF“ yra vienas geriausių tokios tendencijos pavyzdžių, teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai.

Mažai kas šiemet elgėsi taip gerai, kad „Jaguar XF“ rastų po Kalėdų eglute, tačiau jei jau taip nutiktų, tai būtų gražiausiai supakuota dovana vienodų raudonų dėžučių draugijoje. Meistro Iano Callumo nupieštas XF siluetas išsiskiria natūralia elegancija ir sunkiai tramdoma energija.

Kurdama antrosios kartos XF, „Jaguar“ beveik nelietė puikiai atpažįstamo kūno, tačiau net ir nelyginant detalių matyti, kad naujasis XF sporto salėje praleidžia kur kas daugiau laiko nei jo pirmtakas.

Agresyvesnio dizaino priekinis buferis, veržlios linijos kėbulo šonuose, sudėtingos formos priekiniai LED žibintai, F-Type stiliaus galinė žibintų linija – tarsi dinamiško muzikos kūrinio natos. O beveik nekintančios 1968-ųjų „Jaguar XJ“ stiliaus radiatoriaus grotelės yra antspaudas, patvirtinantis: „šitas „Jaguar“ yra tikras“.

Tikrų „Jaguar“ gerbėjų XF sulaukė ketvirtadienį surengtame uždarame automobilio pristatyme Vilniuje.

„Pažįstame daugumą „Jaguar“ gerbėjų, žinome, kad jų santykis su automobiliu yra ypatingas, todėl rengdami naujos kartos XF pristatymą norėjome išlaikyti klubinę, bendraminčiams skirto renginio atmosferą“, – sakė „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Donatas Stanionis.

Pasak jo, „Jaguar“ pasirūpino ir tuo, kad išskirtinius patiekalus vertinantys žmonės neturėtų jokių praktinių rūpesčių – visiems XF taikoma originali „Jaguar CARE“ programa. Ši programa suteikia nemokamą 3 metų garantiją be ridos apribojimo, nemokamą periodinį techninį aptarnavimą pagal gamintojo priežiūros programą visam CARE laikotarpiui ir nemokamą „Jaguar Assistance“ pagalbą kelyje.

„Jaguar“ kol kas neatskleidė visų naujojo XF modifikacijų, tačiau rinkos analitikai neabejoja, kad visais ratais varomų versijų bus. Kaip ir ekstremalusis XF SVR.

O kol kas naujojo XF variklių gama prasideda nuo itin taupių 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių generuojančių 163 AG ir 180 AG. „E-performance“ modifikacijos XF su tokiu varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km kelio sunaudoja vos 4 litrus dyzelino, o jo anglies dvideginio emisija siekia vos 104 g/km. Galingiausias dyzelis – 3 litrų darbinio tūrio – generuoja 300 AG.

Dar galima užsakyti modifikaciją su turbininiu 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininiu varikliu, o gamos viršūnėje – dvi šešių cilindrų V formos 3 litrų darbinio tūrio variklio versijos, generuojančios atitinkamai 340 ir 380 AG.

Tai, kas nematoma akimi, bet itin svarbu – sprendimai vairuotojui: „Jaguar Drive Control“ sistema, kai vairuotojas gali pasirinkti važiavimo režimus iš dinaminio, žiemos, eko ar įprasto režimo; „All Surface progress Control“ sistema nuolat stebi ir vertina sąlygas, taip vairuotojui padėdama lengvai ir sklandžiai pajudėti ant bet kokios dangos. Taip pat automobilis kaip standartinę įrangą turi nepriklausomą avarinio stabdymo sistemą bei juostos laikymosi sistemą.

Beje, tiems, kam nepakanka 8 colių skersmens multimedijos ekrano, siūloma rinktis 10,2 colių ekraną, o dar didesniems technologijų entuziastams siūlomas net 12,3 colių virtualus prietaisų skydelis.

„Inchcape Motors“ taupiausią „E-performance“ modifikaciją su 2 l darbinio tūrio dyzeliniu varikliu parduoda už 42829 eurus. Brangiausių – „R-Sport“ ir S versijų – kaina prasideda nuo 66,1 ir 69,9 tūkst. eurų atitinkamai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)