Nors parodoje šis modelis buvo parodytas kaip prototipas, serijinę gamybą jis turėtų pasiekti nedaug pakitęs. Į prekybos salonus HR-V atkeliaus kitų metų viduryje, jis bus gaminamas naujoje „Honda“ gamykloje Meksikoje.

Kaip ir pirmos kartos modelis, naujasis HR-V bus orientuotas į jaunesnius pirkėjus, nes vyresniuosius labiau domina didesnis modelis CR-V. „Honda“ atstovas spaudai leidiniui „Automotive News Europe“ teigė, kad šis modelis gamintojui suteiks galimybę Europoje pritraukti naujų pirkėjų.

Mažasis HR-V Japonijos bei JAV rinkose žinomas „Vezel“ vardu, o Kinijos pirkėjams pristatomas kaip XR-V. Šį mažam hečbekui „Jazz“/„Fit“ giminingą visureigį Japonijoje bus galima įsigyti ir su hibridine benzinine-elektrine jėgaine. Hibridinė versija turės 1,5 ltr. benzininį motorą bei dvigubos sankabos pavarų dėžę.

„Honda“ teigia, kad dėl žemėjančios stogo linijos HR-V primena kupė, tokį įspūdį sustiprina ir galiniame statramstyje paslėptos galinių durų rankenėlės. Skelbiama, jog dėl į priekį pastumto degalų bako HR-V pasižymės erdviu bei lengvai transformuojamu salonu, o nulenkus galines sėdynes gausime plokščią pagrindą kroviniams vežti.

Naujas modelis leis Japonijos gamintojui įžengti į sparčiai augantį segmentą. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad Europos mažų visureigių rinka šiemet pasieks 500 tūkst. vnt. apimtį, o iki 2020 m. gali sudaryti ir milijoną automobilių. Vis dėlto rinkos ekspertai mano, kad HR-V metiniai pardavimai Senajame žemyne neviršys gana kuklių 30 tūkst. vnt.