Daugeliui motociklininkų „Road King“ yra vienintelis klasikinis „Harley-Davidson“ turistinis modelis. Jo siluetas įkūnija spalvingą istoriją. Šis dizainas atlaikė laiko išbandymus nuo pat 1949 metų, kai pirmąkart nuriedėjo nuo konvejerio, buvo pažymėtas FL ženklu ir išlėkė į greitkelius, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Harley-Davidson Road King Special"
© Gamintojo archyvas

2017 metais „Harley-Davidson“ verčia naują puslapį ir sukūrė „Road King Special“ modelį. Jis pasižymi drąsia išvaizda ir žymiai tamsesniais bruožais.

„FL serija visada atspindėjo„Harley-Davidson“ važiavimo grynumą ir pojūtį. Pakeisdami chromuotas detales juodomis ir nubrėždami žemesnį motociklo profilį, mes perkėlėmė tradicinį „Road King“ į visiškai naują „custom bagger“ motociklų erdvę. „Road King Special“ sutvertas važiavimui. Tokiam kietam važiavimui, kuris sėja grėsmę. Būtent tam jį ir sukūrėme...“, – pristatyme teigė „Harley-Davidson“ Stiliaus ir dizaino viceprezidentas Bradas Richardsas.

Savo tamsia išvaizda ir galingu „Milawaukee-Eight“ 1750cm3 darbinio tūrio varikliu naujasis „Road King Special“ visą „Harley-Davidson Touring“ motociklų gamą kreipia naujo dizaino linkme. Jis demonstruoja modernų požiūrį į klasikinį „Road King“ modelį.

Pakaba taip pat derinama su stiliumi ir patobulintu varikliu. Naujosios šakės detalės dabar geriau kontroliuoja ir slopina judesius. Galiniai amortizatoriai sukurti visiškai iš naujo. Vietoje reguliavimo oru, dabar jų kietumas reguliuojamas hidrauliniu būdu.

Modelio išvaizdą pagyviną naujas 23 cm aukščio ir 3 cm pločio sumažintas „ape“ stiliaus vairas. „Road King Special“ galima rinktis iš keturių spalvų.

Visi 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ serijos motociklai komplektuojami su „Milwaukee-Eight“ varikliu. Jis pasižymi greitesne reakcija į akseleratorių, daugiau galios lenkiant, sodresniu garsu, švelnesniu važiavimu .

Kiekvienas „Milwaukee-Eight“ variklis išvysto 10 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni „Touring“ modeliai. Kartu su padidintu variklio darbiniu tūriu kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti oro įsiurbimo ir išmetimo srautą.

Visa vožtuvų sistema nereikalauja priežiūros, nes kėlikliai ir kumšteliai gamykloje sureguliuoti visam variklio tarnavimo laikui. Dvigubos žvakės kiekvienam cilindrui leidžia efektyviau uždegti degalus. Viena grandine varomas paskirstymo velenėlis yra lengvesnis, mechaniškai paprastesnis ir sukelia mažesnę trintį bei garsą.

„Milwaukee-Eight“ variklis lengvesnis nei jo pirmtakas, todėl visa papildoma galia prisideda prie paspartėjusio greitėjimo. Palyginus su „Twin Cam High Output 103“ varikliu, „Milwaukee-Eight 107“ iki 100 km/val. įsibėgėja 11 proc. greičiau, o tai sudaro 2-3 motociklo ilgio pranašumą. Aukščiausia pavara nuo 100 iki 130 km/val. jis taip pat 11 proc. arba 1-2 motociklo ilgiais greitesnis.

„Road King Special“ yra pirmasis modelis, turintis juodai dažyta „Milwaukee-Eight“ variklį.

Nauja siauresnė pagrindinio diržo apsauga ir žemas oro filtro apsaugos profilis daugeliui motociklininkų suteikia daugiau vietos kojoms ir patogumo sustojus. Modeliai su „Milwaukee-Eight“ varikliais turi hidraulinę sankabą su „Assist and Slip“ sistema.

Lengvesni vožtuvai, vienas paskirstymo velenėlis, optimizuotas apdailos dizainas ir pagerinti pavaros elementai gerokai sumažino mechaninį motociklo garsą. Oro įsiurbimo ertmės ir oro filtras sukurti taip, kad veiktų tyliau, tačiau užtikrintų maksimalų oro srautą. Tai leidžia „Milwaukee-Eight“ mechaniniams elementams veikti tyliau, o sodresnis išmetimo garsas atitinka visus pasaulinius triukšmo ir emisijų standartus. Tuo pačiu šio burzgimo neįmanoma supainioti su niekuo kitu.

„Road King Special“ modelio komfortą ir kontrolę užtikrina naujoji galinė ir priekinė pakaba, kuri atsirado su visais naujaisiais 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ motociklais.

Nauji galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia vienos rankenėlės pagalba juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose standartiniuose „Touring“ modeliuose. Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą.

„Reflex Linked Brakes“ ir ABS sistemos užtikrina stiprų ir kontroliuojamą stabdymą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (1)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (31)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį (4)

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (22)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (34)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (27)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (29)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (82)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (86)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1126)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (53)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (85)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (5)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...