Grožis išgelbės pasaulį: karščiausios Ženevos parodos merginos lankytojus verčia iš kotospecialiai DELFI iš Ženevos

 (32)
Grožis išgelbės pasaulį, sakė Fiodoras Dostojevskis. Neaišku dėl pasaulio, tačiau net prasčiausią automobilių parodą gali išgelbėti stenduose pozuojančios žavios merginos. 86-ąjį kartą surengta tarptautinė Ženevos paroda į prastas tikrai nepretenduoja, bet dailių, automobilius pristatančių merginų tradiciškai čia netrūksta.
Grožis išgelbės pasaulį: karščiausios Ženevos parodos merginos lankytojus verčia iš koto
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Kaip ir kasmet, DELFI siūlo pasigrožėti ne tik automobiliais, bet ir jas pristatančiomis merginomis.

Pirmosios autosalono dienos buvo skirtos žurnalistams, o jau nuo kovo 3 dienos naujausi automobiliai pristatomi visiems norintiems lankytojams. Duris Ženevos „Palexpo“ rūmai užvers kovo 13-ąją.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Rusijoje ir toliau sparčiai auga prabangiausių automobilių pardavimai (31)

Remiantis analitinės agentūros „Avtostat“ duomenimis, ypač prabangių automobilių pardavimai pirmąjį 2016 pusmetį šioje šalyje siekė 675 vienetus, o tai net 24,5 proc. daugiau nei per analogišką periodą 2015 m.

Pakeitė „Apple“ automobilio premjeros datą (6)

Įmonė „Apple“ metams atidėjo savo elektromobilio išleidimą. Dabar šių automobilių seriją numatoma išleisit ne 2020-aisiais, kaip buvo planuota, o 2021-aisiais, skelbiama leidinyje „The Information“, kuris remiasi šaltiniais įmonėje.

„Hyundai“ pelnas krinta dešimtą ketvirtį iš eilės

Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pranešė apie dešimtą ketvirtį iš eilės sumažėjusį pelną. Tokius rodiklius lemia arši konkurencija ir susilpnėjusi sedanų paklausa Jungtinėse Valstijose bei vidaus rinkoje, informuoja „Reuters“.

„Mitsubishi“ nugalėjo vokiečių apklausoje (2)

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

„Volvo“ pirmas pusmetis – rekordiškai pelningas (23)

„Volvo“ pranešė, kad per pirmą pusmetį veiklos pelnas trigubai padidėjo, o dėl naujų, populiarių modelių pardavimų kompanija visiškai užtikrinta, kad šie metai apskritai bus rekordiškai pelningi.
Facebook draugai