Gamintojų teigimu, jos sukurtos specialiai permainingam Šiaurės Europos šalių žiemos orui ir turėtų pasižymėti geresnėmis savybėmis ant slidžios bei šlapios dangos nei jos pirmtakės.

Specialistų komandos prie naujos kartos padangos dirbo dvejus metus. Pagrindiniai jų tikslai, kuriant naująją „UltraGrip 9“ – pastebimai pagerinti ankstesnės versijos „UltraGrip 8“ savybes stabdant slidžiame kelyje bei padangų manevringumą šlapioje ir slidžioje dangoje.

„UltraGrip 9“ gumos mišinys taip pat buvo patobulintas, lyginant su šios padangos pirmtake. Jį sudaro specialus plastifikatorių derinys, įskaitant traukos ant šlapios dangos dervą ir augalinį aliejų, užtikrinantis geresnes savybes ant sniego bei ledo ir geresnį sukibimą žiemos kelyje.

„UltraGrip 9“ bus parduodama 33 skirtingų dydžių, skirtų 14–16 colių skersmens ratlankiams, todėl tiks mažiems ir vidutinio dydžio automobiliams.

Vairuotojams bus lengviau sekti padangos dėvėjimąsi. „UltraGrip 9“ protektoriuje yra specialus snaigės pavidalo „TOP“ indikatorius. Padangos protektoriaus gyliui sumažėjus iki 4 milimetrų, snaigė irgi nusidėvės, todėl vairuotojai žinos, kad tokios padangos neberekomenduojamos naudoti žiemą, ir galės laiku nuspręsti, kada ją keisti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)