Rugsėjo 12-ąją Klaipėdoje, kruizinių laivų terminale, startuoja tradicinis konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“, kuris bus jau keturioliktasis renginio istorijoje.
Geriausio vairuotojo tyrimai
© Algimanto Brazaičio nuotr.

Konkurso antrojo turo varžytuvės rugsėjo 19-ąją vyks Kaune, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, o paskutiniai kelialapiai į renginio finalą, rugsėjo 27d. pirmą kartą rengiamą Radviliškyje, bus išdalyti jo išvakarėse Vilniuje, Bukiškių autodrome.

Pirmadienį interneto portale www.delfi.lt paskelbus registracijos pradžią pasipylė klausimai – su kokiu automobiliu pretendentams į geriausiojo titulą praktinėse rungtyse teks įrodinėti savo meistriškumą?

Nors konkurso rengėjai – Lietuvos žurnalistų autoklubas – intrigą norėjo išlaikyti iki pirmojo etapo varžytuvių, atsižvelgiant į daugumos interesus nuspręsta to nebeslėpti.

„Konkurso automobilis - „Toyota“ - atskleidė paslaptį šio projekto kuratorius Valdas Valiukevičius. – Tai reiškia, jog visiems dalyviams, pasiryžusiems išbandyti jėgas atrankiniuose konkurso etapuose, Japonijos gamintojų atstovai pateiks vienodus, naujausius „Toyota Avensis“ ir „Toyota Auris“ automobilius“.

Tačiau finale gali praversti žinios ne tik apie naujausius, bet ir senesnius, šlovę jau pelniusius automobilius. Ir ne tik šio gamintojo.

„Džiaugiamės turėdami progą konkurso dalyvius supažindinti su naujausiais mūsų atstovaujamo prekės ženklo modeliais“, - sako UAB „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas.

Įmonės vadovas atkreipia dėmesį, jog naująjį „Avensis“ ženklina ne tik nauji, nors ir greičiausiai pastebimi LED žibintai su efektyvesnį apšvietimą užtikrinančiomis „Lightguide“ technologijomis bet ir svarbiausia naujovė - „Toyota Safety Sense“ saugumo įranga, kuri, vos „pamačiusi“ kliūtį prieš automobilį, iškart apie tai įspėjanti vairuotoją, o jei šis nesiima jokių veiksmų, visiškai sustabdo automobilį važiuojant iki 80 km/val.

Mažesnysis atnaujintas brolis „Auris” taip pat turi analogišką saugumo sistemą. Nuo šiol ir į „Auris“ montuojamas visiškai naujas 1,2 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 116 AG. Toks jėgos agregatas užtikrina 1,6 litro variklio pajėgumą ir dinamines savybes, tačiau yra gerokai ekonomiškesnis, 100 km kelio naudojantis tik 4,6 litro benzino.

Visas šias naujoves vieni pirmųjų pastebės ir praktiškai įvertins po savaitės prasidėsiančio konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“ dalyviai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (16)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (36)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (11)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (146)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (59)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (28)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1212)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (6)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (338)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (33)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos? (4)

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (18)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...