Specialistai padarė išvada, kad nemažai pagalbinių automobilinių funkcijų vairuotojai nesinaudoja, nes perkant naują automobilį salone jiems nebuvo suteikta pakankamai informacijos apie šių elektroninių sistemų veikimą, jų ypatybes ir veikimo principus.

Maža to, kai kurie naujų automobilių savininkai pareiškė, kad jiems net nereikia daugumos funkcijų, kurios buvo viename ar kitame siūlomame papildomos įrangos pakete.

Žemiau yra surašytos penkios automobilio pagalbinės funkcijos, kurios vairuotojams atrodo mažiausiai naudingos.

Mobiliosios programėlės (naudojasi 32 proc.);
Projekcinis ekranas (naudojasi 33 proc.);
Automatinio statymo funkcija (naudojasi 35 proc.);
Belaidė interneto prieiga (naudojasi 38 proc.);
Automobilio informacinės tarnybos paslauga (naudojasi 43 proc.).

Tuo tarpu kai kuri šiuolaikinė elektroninė įranga iš tiesų praverčia vairuotojams. Žemiau yra penkios automobilinės elektronikos funkcijos, kuriomis vairuotojai naudojasi dažniausiai.

Nematomų zonų stebėjimas (87 proc.);
Taupaus važiavimo informacija (87 proc.);
Sėdynės juosmens reguliavimas elektra (86 proc.);
Laisvų rankų įranga (84 proc.);
Statymo jutikliai ir kameros (82 proc.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)