Europos įstatymų leidėjai nusprendė iki 2017 m. reikalauti griežtesnių automobilių teršalų emisijos standartų, informuoja autoblog.com.

Standartai bus sugriežtinti iki 2020 m. Nuo tada bus reikalaujama, kad visi nauji automobiliai viename kilometre išmestų tik 0,080 kg anglies dioksido. Šis reikalavimas automobilių gamintojams atrodo per griežtas.

Automobilių gamintojai bando pasakyti, kad nori ne tokių griežtų standartų. Jie prašo 2,75 atitikties standarto nuo 2017 iki 2020 m., o 2020 m. – 1,7 atitikties standarto. Tai reiškia, kad iki 2020 m. naujiems automobiliams su dyzeliniu varikliu bus leidžiama išskirti 0,136 kg anglies dioksido kilometrui.

Jeigu automobilių gamintojams užtikrintų 2,75 atitikties standartą, nauji dyzeliniai automobiliai nuo 2017 m. neatitiktų net dabartinės „Euro 5“ klasifikacijos.

Na o įdomiausia tai, kaip EAGA vertina „Volkswagen“ skandalą – manoma, kad tai JAV sąmokslo teorija prieš europietiškus dyzelinius automobilius.

Kaip rašoma autoblog.com, „Volkswagen“ instaliavo įrangą į milijonus automobilių, kad apeitų įstatymus, bet tai kažkokiu būdų tapo JAV sąmokslo teorija? Būtų baisiai keista...

Trumpai tariant, automobilių gamintojai nemano, kad nauji dyzeliniai automobiliai atitiks europietiškus standartus, tad prašo neskubėti. Dar neaišku, kaip į tai reaguos Europos įstatymų leidėjai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)